Ff voorstellen: Joost alias Jobo68

Precies, en ben via via ook in contact gekomen met wat koshere horlogemakers (buiten dit forum).

1 like

Welkom

1 like

Niks mis met een Squier. Zeker de Classic Vibes zijn echt wel goeie gitaren, voor een prima prijs.
Lekker blijven spelen wat je leuk vindt, zodat je er plezier in blijft houden. Maar goed, het gaat hier natuurlijk over horloges. Heb je op dat gebied nog wat in het vizier/op de shortlist staan?

2 likes

Genoeg op de verlanglijst staan (ben bijv. een Longines fan) , maar ook ik heb geen geldboom in de tuin staan helaas. Afgelopen maanden wat hard van stapel gelopen, in een half jaar tijd van geen naar 12 horloges, en daarnaast nog wat andere dure hobbies. Had me trouwens ook niet gerealiseerd hoe gevoelig dit ligt bij mijn vriendin :sweat_smile: (zouden die dames allemaal een lijntje met elkaar hebben?).

Ik wil in de komende dagen een keer bij Jaap (Tentotwo) langs om wat horloges te ruilen, woon zelf in Hilversum.

4 likes

Nog even off topic, de Squier speelt inderdaad best goed, zodra ik wat verder ben koop ik een Music Man over van mijn gitaarleraar. Lastig overigens om snel vooruit te komen op mijn 56e :weary::grin:

1 like

Welkom!

1 like

Hoi Joost, welkom!

Even een tipje van mij. Vraag even aan een moderator of hij op z’n minst je achternaam hier kan weghalen. Dit forum wordt door Google en andere zoekmachines geïndexeerd. Als je later een interessante horlogeverzameling hebt opgebouwd zou het jammer zijn als het dievengilde je eenvoudig weet te vinden.
De meeste leden hier opereren liefst anoniem.

Verder veel plezier hier!!!

3 likes

Welkom op het Forum

1 like

Dankjewel Chlorophyl! Zal het ze vragen.

2 likes

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Joost van harte welkom op dit leuke en actieve forum …succes :+1:

1 like

image

Van harte welkom Joost :+1:

2 likes

Welkom Joost.

1 like

Hahahaha… YESSSS :sunglasses::ok_hand:

1 like

1 like