Tot voor een half jaar geleden al slapend door het leven gehobbeld, tot de aankoop van een Junghans Meister op Chrono24… Ik zag Het Licht! (oftewel ik werd gegrepen door het horlogevirus) . Deze aankoop bleek overigens een zeperd van jewelste te zijn achteraf, de geadverteerde servicebeurt had hij niet gehad (de kast zat van binnen vol vochtige troep), en de verkoper (met meer dan 100 jubelende reviews) verdween daarna ineens snel van Chrono24.
Ik besloot hierna zoveel mogelijk te lezen over horloges, de achtergrond, de technieken etc. om de volgende keer wat beter beslagen ten ijs te komen (oftewel dagelijks, aangevoerd door mijn ADD brein). Inmiddels heb ik in een half jaar tijd meer dan een doos vol horloges, en ben ik nog steeds lerende. Ik heb zowel vintage en moderne horloges, en vrees dat deze hobby nog wel even blijft.
Hartstikke leuk dat dit forum bestaat met zoveel toegewijde leden (heb al best wat zitten lezen). Dank dat ik lid heb mogen worden, wellicht meng ik me de komende tijd in de diverse topics.
kan een lekker stukkie spelen! En niet helemaal toevallig plaatje gekozen van hem spelend op een Telecaster. Daar ben ik ook nogal gek van, naast horloges. Net als muziek, ook. Liefst op vinyl.
Je zult zien dat er meer horlogegekkies zijn, op HF, met dit soort interesses.
Nee is ook zo maar gaat vaak ook om goed lezen , vragen stellen aan verkoper en vergelijken met andere verkopers .
Nu niet meer van toepassing want je heb dit forum gevonden en belangrijker de blauwe hoek ,.
Geloof ik meteen, ik ben momenteel de electrisch gitaar aan het verkennen, speel momenteel op een Squier (met humbuckers en coils), nog net niet zo goed als Joey