ff voorstellen

Hallo allemaal !
Mijn naam is Marc van Bel,39 jaar en gek op mooie klokkies !
Ik kan geen juwelier voorbij lopen of ik moet wel ff kijken!
Nou heb ik helaas op dit moment niet de middelen voor een mooie MeisterSinger,Shauer,Corum of Rolex maar dat neemt niet weg dat ik er wel zeer in geintereseerd ben .(ik ben al rete-trots op m’n MeisterSinger wandklok, die kon ik nog net betalen ! hahaha)
Maar ik heb wel een leuke collectie met goedkope horloges die ik mooi vind en 2 die ik van m’n vader geerft heb en waar ik zeer zuinig op ben.(waaronder eentje waarvan ik vemoed dat-ie toch al gauw een jaartje of 30 oud is,toch wel een soort van vintage. Is er iemand die daar verstand van heeft en me meer kan vertellen?)

Toen ik gisteren met mijn vriend Marco (ook actief op dit forum) de handel zo eens aan het bekijken was bleek dat ik toch wel redelijk wat reclamehorloges heb (van een woningcooperatie,het AD,Axe,Grolsch…) en zo was eigenlijk het idee geboren om een verzameling aan te gaan leggen met reclameklokkies.
Nou vernmoed ik dat de meeste mensen op dit forum daar niet zo in geintereseerd zijn maar ik dus wel dus…
Heeft er iemand reclameklokkies en wil je er van af ; ik houd me aanbevolen ! :wink:

Ik zal regelmatig,ook al zit ik niet dagelijks achter de computer,op dit forum kijken.
Ik hoop een hoop intersesants tegen te komen !

Carpe Diem,Marc

Hoi Marc,

Ik heb een horloge van Alex beleggingsbank. Die kan je wel hebben van me.

Hallo Marc,

Veel plezier op het forum en succes met het aanleggen van de reclameklokkies collectie, Heb helaas niets in de aanbieding.

Grtz,

Wauw ! Dat is snel ! :smiley:
Lijkt me tof !
Was niet zo’n gek idee om me aan te melden bij dit forum en dit idee ff te posten ! :wink:
Alvast bedankt Robbie !
Hoe gaan we dat verder regelen? (ik ben nieuw hier he! :wink: )
Effe een PBtje sturen met hoe en wat?

Carpe Diem,Marc

:slight_smile:

Welkom.

Helaas heb ik geen “reclameklokkie” voor je… :slight_smile:
Had hem je van harte gegunt!

Maar zal aan je denken mocht ik ertegenaan lopen.

Gefeliciteerd met de MS wandklok i.i.g, en mocht je nu veel reclameklokkies binnenkrijgen, proberen te verkopen en op zoek naar een mooie 2e hands ( uhh… Pre-loved ?? heet dat tegenwoordig geloof ik ?? ) MeisterSinger! :wink:

Bedankt,ik hoop dat dit forum niet al te verslavend werkt ! Hahahaha

Carpe Diem,Marc

Zo kom je nog eens lekker snel aan iets nieuws!
Even voorstellen en huppakee…

Hahaha…ik hoop het ! :slight_smile:
Maar dat was niet het doel hoor !
Ik ben echt wel een liefhebber en had me al veel eerder willen aanmelden hier !

Ik zit nu ff, wat verlaat,naar die docu van de BRT te kijken… de tering: da’s voor de gewone man niet te betalen.
Maar wel mooi om te zien !!
Mooi om te zien ook dat geld en smaak niet altijd samen gaan ! :slight_smile:
Maar da’s mijn mening : ik hou van simpele dingen ! ( zal wel met m’n hersencapaciteit te maken hebben. hahaha)

Carpe Diem,Marc

Trouwens: ben je ook drummer ? Of gewoon fan van Animal? Aan de naam Houthakker te zien… :wink:

Carpe Diem,Marc

Ook namens mij van harte welkom.

Ik heb zelf geen reclame horloges waar ik je verzameling mee kan helpen. Wel een Reebok horloge (dacht dat ik die met een 7-up reclame of bij Free-record shop had gekocht voor 15 of 30 guldens), maar die hou ik zelf graag. Was namelijk tijdens m’n middelbare schooltijd.
Mocht ik eens wat tegenkomen, dan hou ik 't in m’n achterhoofd.

Ben wel benieuwd naar de klokjes die je van je vader hebt ge-erfd. Heb je er misschien foto’s van?
Ik kan me goed voorstellen dat je er zuinig op bent. Mijn vader heeft een ouwe ana-digi Citizen. Die vond ik vroeger als kleine bengel erg bijzonder, omdat ie 't zwembad in kon, een lichtje had en een hele hoop functies had waar ik geen benul van had (paar jaartjes later en wijzer, bleken dat gewoon de datum, digitale tijd, stopwatch ennuh… ff spieken… timer en chime.)

Dank je wel !
Ik voel me nu al heel welkom ! ( en ik heb me pas net aangemeld!)
Die Reebok moet je lekker zelf houden. Dat soort emotionele binding is heel belangrijk,voor mij gaat het juist daarover !
Die klokkies van m’n vader heb ik geen foto’s van maar die zal ik binnenkort wel eens maken en posten !!
Ik ben echt heel erg benieuwd naar de achtergrondinfo over die oude Seiko ! (als dat er is hoor,waarschijnlijk is het niks bijzonders maar voor mij wel !)

Carpe Diem,Marc

Marc van Bel Schreef:

Dat soort
emotionele binding is heel belangrijk,voor mij
gaat het juist daarover !

Yep, horloges zijn voor mij een soort vlaggestokjes, mijlpaaltjes, etc. Als ik m’n horloges zie, dan denk ik makkelijker terug aan de dingen die ik ermee heb meegemaakt. Zo heb ik ook verschillende horloges voor verschillende gelegenheden. M’n laatste reis gedaan met een onlangs nieuwe aanwinst http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,205025,205025#msg-205025 & http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,214594,214594#msg-214594
Ik ben ook een D(15) verzamelaar. :wink:
Wellicht ook een leuke test voor jou om te doen.
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,199585,201642#msg-201642

Die klokkies van m’n vader heb ik geen foto’s van
maar die zal ik binnenkort wel eens maken en
posten !!
Ik heb ook nog geen foto’s van de meeste van m’n klokjes. Moet ik ook nog een keer maken.

Ik ben echt heel erg benieuwd naar de
achtergrondinfo over die oude Seiko ! (als dat er
is hoor,waarschijnlijk is het niks bijzonders maar
voor mij wel !)
Er zitten een paar flinke Seiko-kenners op 't forum. Hopelijk kunnen we je er mee helpen.

zo, eindelijk toch maar aangemeld. Nu is het einde zoek kerel!
Ik zal die vriend dan wel zijn :slight_smile:
Zoals je weet heb ik geen reclame horloges, maar je hebt de rest van de collectie vaak genoeg in je handen.
Er zijn ook genoeg goedkopere horloges te vinden, daar kom je hier ook nog wel achter.
Van harte welkom dus en daar gaat mijn kans op stiekeme aankopen…

Laat ik je even uit de droom helpen, dit forum werkt verslavend. Heb mezelf nog niet zo heel lang geleden aangemeld maar mijn vriendin wordt er gek van :slight_smile:
In ieder geval van harte welkom en veel plezier op dit forum.

:)-D

Dimitri

Hoi Marc, welkom hier en veel leesplezier.
Da’s weer eens wat anders, reclamehorloges verzamelen.
Is volgens mij niet eerder voorbijgekomen op dit forum.
Ik kan je niet aan zo’n horloge helpen, maar ik hoop dat vele andere forumleden ze wel aan jou gunnen.

Last but not least . . . foto’s!!!

Met vriendelijke groet,
Flip.

Beide !!! :smiley:

Mooi ! Ik ook !! (beide) :smiley:

Dank je !
Ik voel me iid al behoorlijk welkom en met dat leesplezier zal het ook wel goedkomen denk ik zo.
Ik had al van Marco gehoord dat er altijd om foto’s gevraagd wordt…ik zit nogal krap in m’n tijd maar het is iid wel een tof idee op m’n klokkies eens op te poetsen en te fotograferen,dan kunnen jullie die rommel van mij ook eens aanschouwen. :slight_smile:
Wordt vervolgd…

Carpe Diem,Marc

Ja,die vriend zal jij dan wel zijn. :slight_smile:
Inderdaad; als er mooie koopjes te vinden zijn zijn ze natuurlijk voor mij ! Hahaha
Ach;jij hebt toch geen interesse in reclameklokkies dus dat zal wel niet een heel groot probleem worden ! :wink:

Carpe Diem,Marc

Wat voor de 1 rommel is, is voor de ander goud waard.

Mijn vader zit nog steeds ‘rommel’ te verzamelen, waarmee ie later wonderen kan doen. Mijn moeder kan dat alleen niet zo waarderen… Hij probeert ook te minderen, maar regelmatig komt ie iets tegen en zegt dan iets van ‘hey, dat kan ik daarvoor gebruiken’.
En ik heb ook nog andere verzamelingen, waarvan anderen denken ‘euh… wat voor rommel is dat nu weer’ :stuck_out_tongue:
Hetzelfde geldt voor m’n horloges. Die ene om m’n pols begrijpen ze nog net (in de huidige smartphone tijdperk), maar de rest is rommel. :smiley:

Ben trouwens nog steeds benieuwd naar je erfstukjes. :slight_smile: