Ff voorstellen

Mijn naam is Twan sinds kort lid op dit forum.
Horloges fascineren mij al een tijdje, maar tot voor kort bestond mijn collectie nog maar uit 2 horloges.

Na in mijn jonge jaren veelal Swatch horloges te hebben gedragen was mijn eerste serieuze aankoop een Tissot prc100, tot op heden nog wel een van de fijnst dragende horloge en mijn dagelijks beater…

Mijn 2e horloge werd de Hamilton Khaki Aviaton, mijn eerste automaat, ondanks zijn afmetingen heeft deze toch ook al heel wat draaguurtjes mogen genieten.

Daarna is het een tijdje stil geweest, wel speelde er altijd in mijn hoofd dat ik zwarte horloge wilde, deze is er uiteindelijk ook een gekomen en wat voor een, in mijn ogen is dit echt een prachtexemplaar (je moet er wel voor openstaan natuurlijk).
Ik heb een Lum-Tec M42 Phantom gekocht, m’n 2e automaat.
Het is tot nu toe de meest aanwezige horloge betreft uitstraling maar ook gewicht!

Als laatste heb ik j.l. Op dit forum dankzij een forumlid mijn eerste diver / toolwatch gevonden.
En wat voor 1, een Helson Shark Diver 40mm, dit wordt hoogstwaarschijnlijk mijn daily beater, wat een comfort, uitstraling en degelijkheid!

Voor zover mijn “presentatie”.
Ik hoop in de komende jaren nog wat horloges aan toe te voegen, zijn nog wel wat horloges op deze aardbol welke mij zeker aantrekken en waar ik heel nieuwschierig naar ben, maat voor nu ben ik al heel content met mijn huidige bescheiden collectie!!

27 likes

Welkom hier!

Welkom! Erg mooie Helson👍
Veel plezier gewenst op dit leuke forum

Hartelijk welkom! Veel plezier hier.

Welkom !

Welkom op HF!

Hoi! Welkom!

Mijn beste,

Twan, ik wens je een aangename tijd binnen de gelederen van dit enthousiaste HorlogeForum!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

welkom Twan.
Veel plezier hier!

Welkom :grin:

Oh, die Helson ziet er stevig uit! Mooi stuk!

Welkom!

Welkom en veel lees en deel plezier

Welkom! En veel plezier alhier.

wees welkom hier.

Welkom

Van harte welkom :clap:

Pieter.

Lekker bezig en welkom :grin::grin:

Welkom en veel plezier op dit forum!

Welkom , mooie Helson