ff Voorstellen

malus65 Schreef:

Welkom Bukkem bij dit leuke en leerzame forum:)
Enne… {quote} “Zelf ben ik wel een horlogefan
maar ik ga er niet dusdanig in op dat ik zou
willen beweren dat ik met een virus besmet ben in
de materie.”

Kijk, daar moet ik nou om lachen:D:D

Je aanmelding hier spreekt voor zich(tu)

Neuh ik vind louter een aanmelding op een forum nog geen sluitend bewijs van een gekte.
De aanleiding dat ik me aangemeld heb was vanwege het informatieve aspect.
(Daar zal wel verandering in komen denk ik, maar dat is ook prima dan).

Dus we zullen zien of dat gekte-virus over weet te springen op mij :wink:
Maarrrrrr… met dien verstande dat ik niet dérmate ‘gek’ ben dat ik er echt ook een verzameling op zou willen nahouden. Ik snap heel goed dat je telkens weer een klokje ziet wat je dan ook weer wilt hebben, maar kom op jongens… verzamelen is toch eigenlijk wel een …tja… nou laten we zeggen 'andere vorm van gekte’
Dan hou ik het netjes hahahaha :wink:

Houthakker Schreef:

Welkom en veel forumgenot.
Maar nu FOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO’S.
Niet van jezelf maar van je klokkies a.u.b. :wink:

Haha nou zoals ik al eerder meldde: ik hou er geen verzameling op na beste man.

Misschien komt dat nog, later, tegen de tijd dat ik door jullie ben aangestoken en tegen de tijd dat ik ook een ouwe rot hier ben, dat ik er dan TOCH een aantal in bezit heb, maar ik ben nu nog nieuw :slight_smile:

I’ll make you guys a deal; elk klokje dat ik met ingang van nu koop, cq in bezit krijg, zal ik terstond foto’s van posten, beloofd! :smiley:

Luitjes bedankt voor het warme en hartelijke welkom!
Dit lijkt me zo te lezen een gezellige club.

Ik kan nog ff geen verzameling klokjes posten, om de simpele reden dat ik die nog niet heb :smiley:
Zoals ik al eerder meldde: ik hou er geen verzameling op na (althans nóg niet :wink: ).

Ik ben op dit forum terecht gekomen ook om de reden dat ik wel op zoek ben naar een leuk horloge erbij (voor de luxe zeg maar). En je dan dus info verzamelt en rondneust op internet, op zich al leuk!
Ik heb nu een gewoon klokje voor het functionele alleen (zoals in die topic over wrist shots te zien was).

Misschien komt het nog, later, tegen de tijd dat ik door jullie ben aangestoken en tegen de tijd dat ik ook een ouwe rot hier ben, dat ik er dan TOCH een aantal in bezit heb, maar ik ben nu nog nieuw

I’ll make you guys a deal; elk klokje dat ik met ingang van nu koop, cq in bezit krijg, zal ik terstond foto’s van posten, beloofd! :smiley: (tu)

Tommaat Schreef:

68 berichten op je eerste dag. Is dat een record?
:wink:

Iig van harte welkom!

Thanks very much.

Record? euhh geen idee… you tell me, jij ben hier langer dan ik :stuck_out_tongue:
Haha ja excuus daarvoor, is de nieuwigheid he, dan ga je overal rondkijken (en je mee bemoeien haha!), zal vanzelf wel teruglopen :slight_smile:

Alsnog terugwerkend Welkom (tu)

Groeten,

Martin

Welkom en maar snel een horloge kopen dan. Zien we de foto vanzelf. Maareh, nu je je aangemeld hebt kan dat nooit lang meer duren.

mcfr Schreef:

Welkom en maar snel een horloge kopen dan. Zien we
de foto vanzelf. Maareh, nu je je aangemeld hebt
kan dat nooit lang meer duren.

Nou toevallig ben ik dr een op het oog gekomen, via dit forum.
Effe kijken of dat gaat resulteren in een aquisitie.
Zo ja dan post ik dat (zoals toegezegd;) ) terstond ! :smiley:

Welkom Bukkem,

dacht in eerste instantie dat je al een poosje meedraaide op dit forum gezien je aantal posts;)
Of de ‘virus’ zal toeslaan moet nog blijken.
Heb wel een sterk vermoeden dat je niet op één horloge zal blijven steken.
Er is zoveel moois ook in de lagere prijsklasse te vinden,dus een (klein) kistje is zo gevuld.

gr Ron

Bukkem Schreef:

Jullie zijn de kenners, althans, onder jullie
bevinden zich de kenners.
Vergeleken met jullie kom ik net kijken.
Ik zal desondanks waar mogelijk proberen mee te
denken als iemand met een vraag zit, of iets
proberen bij te dragen aan een discussie, .
Misschien op sommige momenten alleen voor de
gezelligheid. Want het heeft ook een sociaal
aspect zo’n club, en dat is ook wat het leuk
maakt.

Van harte welkom. Enneh, ook de nieuwe generatie draagt z’n steentje bij. Komt met nieuwe ideeen, zetten nieuwe trends, etc. Dus wat mij betreft is ook jouw input van harte welkom!

marnix.moed Schreef:

Van harte welkom. Enneh, ook de nieuwe generatie
draagt z’n steentje bij. Komt met nieuwe ideeen,
zetten nieuwe trends, etc. Dus wat mij betreft is
ook jouw input van harte welkom!

Thanks very much (tu)

Jammer dat je manier van reageren zo expliciet is en op de man gespeeld. Neem mijn welkomswoorden terug. Ga maar weer weg, Je bent niet bepaald een aanwinst op zo’n manier.

hharry Schreef:

Jammer dat je manier van reageren zo expliciet is
en op de man gespeeld. Neem mijn welkomswoorden
terug. Ga maar weer weg, Je bent niet bepaald een
aanwinst op zo’n manier.

+1

Jou reacties getuigen niet van respect voor anderen dus ga svp ergens anders zitten zeuren.

Waar doel je op?
Waarsch. weer zo iemand die geen positieve reacties leest maar alleen de verschillen van mening met die van een ander.

Jammer zulke kortzichtigheid. Mensen zouden 's wat verder dat hun neus lang is moeten proberen te kijken.

Nou ja, daar kies je zelf voor…
Kan ik je niet mee helpen.

Sterkte

Nou, ik ben het er mee eens dat je reactie in het horlogetik topic niet echt “netjes” is om het zacht uit te drukken. Mensen zijn hier trots en erg blij met hun horloges en zijn er daardoor veel mee bezig. Om ‘ons’ dan gelijk neer te zetten als ‘kinderdagverblijf’… Leuk!