ff Voorstellen

Hallo lui, ik had nog vergeten me voor te stellen, hier werd ik vriendelijk op gewezen, dus excuus daarvoor (haha eerst 50 berichten neerkwakken en dan nog ff voor gaan stellen (:smiley: ).

Anywho na een langere periode van dit forum zo nu en dan te raadplegen als ik een vraag had of ergens benieuwd naar was, vond ik dat ik net zo goed ook kan proberen iets bij te dragen af en toe, dus heb ik me geregistreerd gisteren.

Overigens kunnen een hoop websites en fora een voorbeeld nemen aan de registratieprocedure hier, want zo gebruiksvriendelijk en vlot kom je ze niet vaak tegen.

Ik las vandaag nog een berichtje hier van iemand die postte dat hij door jullie besmet geraakt was met het horlogevirus.
Ik vind dat soort berichten altijd erg grappig om te lezen. Het geeft een bepaalde bevlogenheid aan, wat positief is, en tevens geeft het een bepaalde bereidheid aan om jezelf daarin te verliezen (overdreven gesteld). En dat heeft ook wel wat.

Zelf ben ik wel een horlogefan maar ik ga er niet dusdanig in op dat ik zou willen beweren dat ik met een virus besmet ben in de materie.
Dus het is tevens wel een leuke test ook een beetje.
Kijken of ik bestand ben tegen de horlogeritis die bij sommigen hier heerst :wink:

Ik ben geen mega verzamelaar echter (vnl vanwege budgettaire redenen haha) zoals sommigen hier, ik zie soms prachtige horlogekisten met indrukwekkende verzamelingen voorbij komen!
Tot die categorie liefhebbers behoor ik niet.
Mijn interesse is destijds gewekt door met name de Seiko (en sommige Citizen) duikhorloges, geleidelijk is mijn interesse iets breder geworden maar mijn hoofd-belangstelling gaat nog steeds uit naar die eerste categorie.

Jullie zijn de kenners, althans, onder jullie bevinden zich de kenners.
Vergeleken met jullie kom ik net kijken.
Ik zal desondanks waar mogelijk proberen mee te denken als iemand met een vraag zit, of iets proberen bij te dragen aan een discussie, . Misschien op sommige momenten alleen voor de gezelligheid. Want het heeft ook een sociaal aspect zo’n club, en dat is ook wat het leuk maakt.

Dus hier en daar zal je af en toe wat commentaar van me tegenkomen, soms zal het leuk zijn, soms zal je je kapot ergeren misschien. En soms zal er ongetwijfeld een oliedomme vraag uit mijn toetsenbordje jullie kant op geslingerd worden.
Ach we zien wel mensen.

Tot zover.
See you in the forum!

Hallo Bukkem,

Welkom :~.

Tabee

Welkom en een leuke introductie. Plaatjes van je verzameling horen er wel een beetje bij ook al is die niet groot. :wink: Wij zijn dol op plaatjes van horloges :slight_smile:
Veel plezier op dit forum!

Groet, Dimitri.

Welkom !

Welkom, mij was het ook al opgevallen dat je nogal wat posts had gemaakt op de eerste dag haha :slight_smile:

+1

Hey Bukkem,

we zijn elkaar vandaag al een aantal keer tegen te komen, dus ik beschouw je al niet meer als een nieuwe member (zeker niet met al 50 berichten in één dag op je naam :P) :wink:
Desalniettemin wil ik je toch graag welkom heten op een van de leukste (al dan niet dé leukste) horlogefora (tu)

groeten,

Jeroen

Mijn beste,

Van harte welkom Bukkem, op dit formidabele horlogeforum.
Hét forum, waarbij de passie der materie, hand in hand gaat met het kameraadschap van de mens achter het horloge!!

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Hallo Bukkem,

Welkom!

Met vriendelijke groet,

Herman

Ik dacht even dat de site was besmet met een computer/bukkem virus met al die nieuwe berichten.:smiley:

Welkom Bukkem bij dit leuke en leerzame forum:) Enne… {quote} “Zelf ben ik wel een horlogefan maar ik ga er niet dusdanig in op dat ik zou willen beweren dat ik met een virus besmet ben in de materie.”

Kijk, daar moet ik nou om lachen:D:D

Je aanmelding hier spreekt voor zich(tu)

Welkom, ik dacht al wie is dat toch, nu na het voorstellen weet ik het! Het is bukkum :slight_smile:

Het aardige van een virus is dat je besmet bent voor dat je het weet:D.
Welkom doch beterschap wens ik je niet:P.

68 berichten op je eerste dag. Is dat een record? :wink:

Iig van harte welkom!

Welkom en veel forumgenot.
Maar nu FOOOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOO’S.
Niet van jezelf maar van je klokkies a.u.b. :wink:

Welkom bij deze praatclub voor prettig gestoorde mensen. Of je er nou van opknapt weet ik niet maar leuk en leerzaam is het in ieder geval wèl! :slight_smile:

En nu de foto’s…X(

wolkom

Ook namens mij hartelijk welkom.

van harte welkom. Je berichten komen enthousiast en erudiet over. Houwe zo.

WVE Schreef:

Ik dacht even dat de site was besmet met een
computer/bukkem virus met al die nieuwe
berichten.:smiley:

(:smiley: :smiley: (:smiley: :smiley: (:smiley: :smiley: