Ff voorstellen

Ik ben al een tijdje ‘lid’ van HF en merk dat ik steeds weer meer interesse in horloges krijg. Zoals vroegah toen ik nog geen kinderen had en dus meer geld om mijzelf een cadeautje te geven in de vorm van bijv een leuke klok…. Maar wat een mooie apparaten komen langs op dit medium, alsof sommige mensen geld te veel hebben ;-))
Zoals op de lelijke foto te zien is heb ik best een aardige hoeveelheid. Sommige draag ik soms nog wel naast de Garmin 5X die ik, vanwege het vele sporten, eigenlijk elke dag wel draag.
Overigens vind ik niet elke klok meer even mooi natuurlijk en zou van sommige wel afwillen. Met dat geld wil ik dan graag wel iets tijdeloos kopen zoals een Rolex, Tudor of een Panerai.

Misschien kom je op HF wel een modelletje van mij tegen binnenkort

23 likes

Welkom hier.:+1:

Van harte welkom! Leuk dat je er bent!

welkom-home

Welkom op HF!

Welkom :wave:t3:

Welkom…:+1:

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

Orologio Signaturis Temporis :wink:

Welkom op het klokkenforum :grin:

Welkom hier.

Tijdloosheid zit 'm niet in het merk, dat zit 'm in het ontwerp, zou ik zo zeggen. Dat hoeft geen 3-10K Euro te kosten. :+1:

Even een tikje gefatsoeneerd en rechtop gezet. :slight_smile: Ik kreeg een zere nek.

Welkom

van harte :smiley:

Welkom!

Hahaha, GOEIE!!!

1 like

True v.w.b. de prijs!!! Maar over het algemeen zijn de duurdere merken ook wel mooier. Alles heeft te maken met smaak natuurlijk

Welkom bij de club Danny.

Welkom!

Welkom.
De meest linkse is toch de slq001?
Op je eigen foto rechts :grinning:
Gaaf hoor. :+1:

Van harte welkom op ons mooie forum

Welkom. Veel plezier gewenst.

Want……?