FF voorstellen

En natuurlijk: “Shut the f. up Donny!” Elke keer weer goed voor een brede glimlach!

Welkom op het forum The Dude

Je hebt een mooie Hamilton!

Welkom Dude op dit leuke horlogeforum. De Hamilton is een mooie start! Aan de reacties van een hoop andere forumleden geeft jouw nickname ook nog een andere hobby weer. Alleen, mij ontgaat het:(, zal de leeftijd zijn:).

Groeten, Tom Vreeken.

tjvreeken Schreef:

Welkom Dude op dit leuke horlogeforum. De Hamilton
is een mooie start! Aan de reacties van een hoop
andere forumleden geeft jouw nickname ook nog een
andere hobby weer. Alleen, mij ontgaat het:(, zal
de leeftijd zijn:).

Groeten, Tom Vreeken.


Hallo Tom…

Ik heb in de gaten dat er wat verwarring is over mijn nickname…maar dat is niet erg, ik dacht ook dat dit een serieus forum is.
Maar als ik sommige reakties lees vrees ik het ergste…hahaha.
The Dude is mijn callsign die ik heb gekregen omdat ik werk voor o.a F16 en Apache Sqn.
Die je begrijpt het heeft niks met The Dukes te maken…

Groeten The Dude

Dude…

Dit is een akelig serieus forum:). Is met jouw luchtmacht achtergrond een Hamilton X-Wind niets voor je?

Groeten, Tom Vreeken.

de Dukes?

That’s a great plan, Walter. That’s fuckin’ ingenious, if I understand it correctly. It’s a Swiss fuckin’ watch.

Hoi Dude,
Welkom bij De Stichting!
Je kan nu nog terug he? Want als je eenmaal bent ingeschreven bij De Stichting is er geen weg meer terug.
Jur

Wij zijn heel serieus. De link met “the Dude” die wij leggen is met “the Dude” (His Dudeness, Duder, or El Duderino if you’re not into the whole brevity thing) uit de film “The Big Lebowski”, misschien wel de grappigste film ooit gemaakt. Die zou je eens moeten gaan huren bij je lokale videoboer!

eric128 Schreef:

All the dude ever really wanted was his rug back.

Welkom op dit forum.

Uit nieuwsgierigheid. Voor welke replica’s ben je
destijds gezwicht? En zou je of ga je daar nu de
originele van aanschaffen?


Toendertijd viel ik voor een Vacheron Constantin en een Glashutte.
Later de A.Lange & Sohn 1 & Timezone en de Zenith Chronomaster.
Wanneer ik de kans krijg zal ik zeker een orginele aanschaffen en dezelfde modellen.
Een groot deel van Maurice Lacroix en IWC vindt ik ook geweldig…het is moeilijk langs een juwelier te lopen en niets te vinden wat ik wel mooi vindt.
Zolang het maar Auto/Chrono,s zijn…

The Dude

Misschien is dit iets voor je?

Moet je wel snel zijn …! :smiley:

http://cgi.ebay.nl/A-Lange-Soehne-DATOGRAPH-PERPETUAL-PLATIN_W0QQitemZ310034271164QQihZ021QQcategoryZ26939QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

groet

Ed