FF voorstellen

Hallo Allemaal…

Ik ben The Dude en ik heb een tik van horloges.
Een hele tijd tegen beter weten in bezig geweest met replica,s om tot de conclusie te komen dat dat het toch niet is.
Het heeft wat tijd nodig om tot inzicht te komen en eindelijk de stap te maken naar het echte werk.
Nu moet ik zeggen dat mijn smaak wellicht bescheiden is in vergelijk met andere forumleden maar wie weet wat de toekomst nog te bieden heeft.
Ik ben een liefhebber van Auto/Chrono en momenteel ben ik helemaal gecharmeerd van Hamilton en dan met name de Jazzmaster serie.
Nu ben ik de trotse eigenaar van de Hamilton Jazzmaster Auto/Chrono…zie foto

http://picasaweb.google.com/Hillman.Design/HammieTime

Daarnaast wil ik ook nog graag de Hamilton Khaki Aviation Auto/Chrono…maar de Quartz uitvoering vindt ik ook heel mooi.
Ik hoop hier op het forum nog veel kennis op te doen.

Groeten The Dude

“It really tied the room together” ?

Welkom!

Groet
Mark

That’s a great plan, Walter. That’s f&%*in’ ingenious, if I understand it correctly. It’s a Swiss f&%*in’ watch?

Welkom…ehhhh…The dude (where is your car?). Veel plezier op dit forum.

“Jesus is gonna f*@! you up”

Mijn beste,

Welkom op dit kordate horlogeforum.
Je zal je draai hier snel hebben gevonden en met het lezen van de verschillende horlogeposten de materie der horlogemagie verder weten te doorgronden.

En de start is zo te zien al voorspoedig verlopen.
Een ‘Hamilton’ in optima forma.
Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit fraaie horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Hallo The Dude,

Welkom op het forum. Dat is De plaats waar je zeker nog ergere besmetting van het horlogevirus krijgt.

De Hamilton van je is een mooie chrono, ga maar zo door.

Groet,
Alex

Lebowski

You’ll be entering a world of pain X(
(door het klokvirus dan hè ;))

Veel plezier hier.

Hey Dude,

Welkom hier, en veel plezier gewenst.

Groeten,

Martin

All the dude ever really wanted was his rug back.

Welkom op dit forum.

Uit nieuwsgierigheid. Voor welke replica’s ben je destijds gezwicht? En zou je of ga je daar nu de originele van aanschaffen?

F*&#in’ Quintana… that creep can roll, man.

Yeah, but he’s a pervert, Dude

“we believe in nothing, lebowski. and tomorrow we come back and cut off your johnson”

Welkom! Hamilton is momenteel zeer hot op het forum. Ook ik wil naast mijn Viewmatic ook nog eens een chrono aanschaffen.

Yeah…

Wat een fantastische film is dat toch. Ik heb 'm al 100 keer gezien maar ik denk dat ik de DVD binnenkort maar weer eens uit de kast moet halen…

• “what the f*!& is this”
  • “obviously you’re not a golfer”

Een klassieker.

“does this place look like I’m married ? The toilet seat is up, man”