ff voorstellen

hallo allemaal,

Mijn naam is Alex, en ik heb ook een wat doorgeschoten warme belangstelling voor polshorloges … net als voor audio/fotografie/motoren e.d.
boys and there toys …

Ik ben toevallig via google tegen dit forum aangelopen
ik ben geen echte fanaat, heb wel 18 klokjes, maar alleen maar quartz ( seiko/pulsar/citizen e.d., geen echte vintage dus …)
tja, het echte mechanische uurwerk is nog niet voor mij weggelegd, moet ik nog voor sparen … :wink:

de horloges die ik heb, ben ik allemaal eens toevallig tegen het lijf gelopen.
ik heb maar 1 horloge waar ik echt voor op zoek ben gegaan.
was al lastig genoeg

ik babbel af en toe wel mee met een posting
maar niet te veel, ik weet er nl niks vanaf …
anyway, ik volg forum een beetje

have fum, and keep them ticking …

gr
Alex

Welkom alex
alleen waarschuw ik je ervoor dat het horlogevirus hier enorm hard kan toeslaan en eens geînfecteerd is afkicken ontzettend moeilijk.-)
Verder geef ik je de goeie raad veel te lezen , zo leer je ontzettend veel bij. Allez doe ik toch, al is m’n kennis nog steeds heel beperkt!!

Hallo Alex

Het echte mechanische uurwerk is er ook vanaf prijzen vergelijkbaar aan een quartz klokkie.
Verder welkom.

MvG Eric

Welkom, ik hoop dat de infectie niet verder spreid :wink:

welkom

Welkom op dit leuke horlogeforum. En babbel lekker mee, meningen zijn ook interessant. Niet iedereen is een doorgewinterde horlogemaker op dit forum. Ik zeker niet:).
Maar voor weinig geld heb je ook al mechanische horloges. Seiko b.v. is onder de 100 Euro te krijgen. Zoek maar eens op Seiko 5. Verder zijn er o.a. ook nog Russen, zoals Poljot en Wostok. Keuze genoeg:).

Welkom,

het maakt niet uit of je geen automaat hebt, al heb je geen horloge.
Ik heb ook (nog) geen automaat, maar dat is alleen omdat ik bepaalde eisen heb, en niet goed kan kiezen, als ik aan het sparen ben voor de ene, zie ik weer de andere.

Vorig jaar was het Tissot, nu zwijmel ik weer bij Hamilton, en de Seiko en Citizen tplagen mij ook steeds.

En dan is het volgen van de discussies hier niet bevorderlijk, want dan zie je weer andere mooie horloges.

Toch veel plezier hier

Welkom op het forum en welkom bij de club niet-automaat-bezitters. :stuck_out_tongue:

Mijn beste Alex,

Van harte welkom op dit majestueuze horlogeforum.
Je zult het hier snel naar je zin hebben en de geheimen der horlogemagie, door het volgen van de diverse topics, langzaam zien ontwaken.

En met die 18 klokjes zoals jij zegt ben jij toch echt een fanaat. En schroom niet om je quarts klokjes gewoon als fantastische horloges te bestempelen. Evenals ondergetekende zijn er hier op het forum vele, vele mede horlogepassionisten welke enkele quarts horloges in hun collectie hebben. En die vintages die komen er. Wees daar maar zeken van.
Succes verder op dit makante forum.

Coenraad, alias ‘Tissot62’

Orologio Signaturis Temporis.:wink: