Fffff een foto plaatsen

Nou begrijp ik eindelijk waarom er zo weinig foto’s op het prikbord staan…Ik zou best een foto willen plaatsen van een van mijn Seiko’s. Maar is er nou geen “klantvriendelijker” manier om een foto te plaatsen of zie ik het te somber in?

via Photobucket gaat het bij mij altijd prima en makkelijk. www.photobucket.com dan je foto’s uploaden en het linkje van de betreffende foto copieren naar het forum ( het staat elders op het forum beter uitgelegd)

De reden dat je via sites zoals photobucket je foto’s daar eerst moet plaatsen, i.p.v dat je afbeeldingen direct op het forum plaatst , is dat anders het forum te zwaar belast zou worden met honderden zo niet duizenden plaatjes,foto’s en afbeeldingen.
de boel zou zo heel traag gaan werken, zo niet vastlopen.
dat is tenminste zoals ik het heb begrepen,Henrik zal dat nog wel beter uit kunnen leggen.
als je dit photobucket (of via een andere provider) systeem een paar keer hebt gebruikt is het een fluitje van een cent.

inmiddels foto’s geplaatst, fluitje van een cent? wellicht als ik nog eens een foto plaats.

Volgende keer nog niet misschien, maar na een keer of 10 denk ik toch wel. :slight_smile:
je bent in ieder geval al goed bezig.(tu)