Field test: Archimede Outdoor Schwarzwald

Leuk en onderhoudend verhaal! Niet dat ik nu meteen dat horloge ga kopen, maar het verhaal haalt de watch wel wat omhoog. Goed gedaan dus :punch:

1 like

ah dat is jammer, dat effect had ik Lisa Ickler wel beloofd :wink:

1 like

Misschien als ik een foto van Lisa zie, dat ik dan om ben
:sunglasses:

2 likes

Ik wil graag contact met Lisa Ickler voor mijn reis" alle wereldsteden in veertig dagen" Dan test ik wel een Archimede Flieger of zo.

By the way: mooie review, mooi verhaal. Lief en ik zagen beren in de Rockys, ook heel bijzonder.

1 like

Leuk stukje, ben zelf ook door dat gebied gekomen, de Karpaten zijn in vogelvlucht een hele wereld op zich met veel ruige natuur. Weinig echte “Outdoor” ervaringen met het horloge jammer genoeg. Met 1 dagje sleutelen of 1 brandweer uitruk zal die meer op zijn donder krijgen dan nu. Ik was toch wat op het verkeerde been gezet door [quote=“Candide, post:1, topic:130245”]
een omgeving waar hij voor gemaakt is: ruige bossen
[/quote]

ik zag een wat meer avontuurlijk gebeuren voor me
maar dat is misschien niet echt als doelgroep gezien de prijs ook.

1 like

tja, dat kan wel maar niet met een ter beschikking gesteld review-exemplaar, die kun je niet terugsturen met krassen en butsen natuurlijk :wink:

tijdens het wat ruigere werk heb ik de GW-5000 om gedaan :sunglasses:

1 like

2 likes

Ik weet vrij zeker dat dat wel gaat lukken, als je belooft er een mooi stuk over te schrijven. Verwacht a.u.b. overigens niet dat de reis voor je betaald wordt of dat je het horloge mag houden :wink:

haha

Dat verwachtte ik allemaal wel en daarmee is weer bewezen, dat ik niet zo slim ben. Jammer, ik moet er maar mee leren leven.

Thanks a bunch!

Leuke review, leuke klok ook, zeker voor het geld.

1 like

In een andere dan je moerstaal scherpzinnig, meeslepend en soepel schrijven is vreselijk lastig, ook als je die taal echt goed beheerst. Als je je net zo wil kunnen uitdrukken als in het NL moet je je volgens mij een tijdje onderdompelen tussen native speakers, veel schrijven en hen laten reviewen. Bij mij is het er nooit van gekomen


Ik vind het een goed stuk, zonder nare spelfouten of het gratuite opdreunen van feitjes uit de catalogus. Nog geen Jack Forster niveau maar dat moet je doel ook niet zijn in dit stadium :slight_smile:

Ga zo door!

1 like

Erg leuk verhaal. Ben zelf ook van de avontuurlijke reizen (per fiets) door, al dan niet, onherbergzaam gebied. De Archimede Outdoor had ik al vaker gezien, maar nooit echte belangstelling voor kunnen opbrengen. Die “Schwarzwald” echter
Daar ben ik echt enthousiast over nu. Weer een toegevoegd aan de verlanglijst. Thanks Candide!

1 like

Die Donau blauwe is ook gaaf.

2 likes

“An der schönen blauen Donau”
Ook aardig, maar doet me, evenals dat liedje van onze vrind Strauss(vogel), niet heel veel. Die groene daarentegen is wel echt maxi bon.

1 like