Field watch <200€

Tja, ik zou niet met een Vostok rond willen lopen al kreeg ik 'm gratis bij een pak boter, maar dat is een persoonlijke kijk op het verhaal. Hier hebben we het in een ander topic ruimschoots over gehad, ik heb niks met Rusland, ik houd niet van de bezels, en ik vind de kronen niet fijn. Oh, en ze zijn niet bijster mooi.

Wat relevanter is voor de TopicStarter is dat het geen field watch is, maar een 15mm dikke duiker. Ik zou dus altijd eerder een Timex Expedition of Indiglo field watch in quartz kopen. Of een Seiko 5 field watch. Of een Citizen tough, een F91W, een Casio Edifice, of wat dan ook, eigenlijk. Zeker ook die CWC. :slight_smile:

2 likes

Ben het hiermee eens, ik heb niks tegen Rusland maar de horloges spreken mij niet aan… buiten het feit dat het functioneel en robuust moet zijn moet ik er ook op kijken(ja ja klok kijken inderdaad)

Heb mooie exemplaren voorbij zien komen, ik dank iedereen voor hun input. Ik ga nu eens een beetje rondneuzen op ome google en er hopelijk binnenkort één op de kop tikken. Dan zal er een NA volgen.

Rizgar :saluting_face:

3 likes

Precista G10👍

Maar @Fate_Amenable_To_Change: het moge duidelijk zijn, dat Quartz immer wint van mechanisch op dit gebied van stoot-, vuil en waterbestendigheid. :roll_eyes:

Gezien de mechanische horloges, zijn de Vostok 2415 en 2416-b, zeker in hun prijsklasse schier ongeëvenaard en duidelijk 'één der stevigsten die ooit zijn gebouwd. :sunglasses:

2 likes

Understood. :unamused: :astonished: :roll_eyes: :sunglasses:

Blauw, groen en creme kom ik tegen op ebay met een beetje googlen.
Ik heb de mijne ook alweer een paar jaar, toenterijd via amazon.