Klopt, ik draag alleen m’n Damasko en een Casio shitter in het bos. De rest niet.
Ik wel een aantal. Zeker 5 binnen mijn brigade. Maar die dragen geen horloges van een paar K. Een collega neemt wel zijn Explorer mee en draagt 'm in de pauzes
Klopt, ik draag alleen m’n Damasko en een Casio shitter in het bos. De rest niet.
Ik wel een aantal. Zeker 5 binnen mijn brigade. Maar die dragen geen horloges van een paar K. Een collega neemt wel zijn Explorer mee en draagt 'm in de pauzes
Wij droegen gewoon een Vostok met zo’n parachute op de wijzerplaat. Oersterk.
Cambodja
Dat is toch wel heul veul beter dan een Japans dressertje…die een field trip verwarren met een uurtje bloemschikken of eeuwige cirkels harken in het grind van de achtertuin
Maar Field is toch afkomstig van Military en dan zijn er een paar echte kanjers
En Bulova met een nazaat van de A-11 als je nog meer historie wilt
Die Bulova is wel erg mooi!
Spotgoedkoop en met Militaire credits ;
en als je niet van fiberglas houdt dan zijn deze in staal te koop ;
De keuze is reuze !
Adanac? Is dat wat?
Canada andersom, en de opvolger van Benrus en de voorganger van Marathon.
Zijn deze dingen nog een beetje te krijgen. Weet met Halios dat het vaak erg lastig is, zo’n Seaforth zonder duikbezel lust ik ook wel
Ik zou eens kijken naar Traska! Ruim binnen budget, met harde coating waar je je geen zorgen over hoeft te maken. Ik heb zelf mijn oog laten vallen op de blauwe summiteer en wacht geduldig op de volgende drop.
Nee, ze hebben flinke vertraging dit jaar in de productie. Q4 wordt de nieuwe seaforth verwacht, driekwart jaar later dan de planning was
De Universa kun je misschien gebruikt vinden, maar er zijn hier volgens mij niet veel die er één hebben. Wel een heel fijn horloge.
Ik weet nog steeds niet wanneer een horloge een ‘field watch’ is…
Hamilton gg-w-113
Als je de bare Knuckles variant wil van een field watch. Dan is deze Hamilton wel een oer-fieldwatch
€ 2.009
En een CWC natuurlijk!
Of een luminox das ook mooi!
Mijn NA van vandaag
Weet je het zeker?
All black maar toch ‘gebeurt’ er meer dan je zou denken. En te combineren met een kek kleurig bandje.
Oh oké. Incoming.
Ruim ruim ruim over mijn begin budget uiteraard
Weinig kleur maar wel een fieldwatch.
Vanavond volgens de foto’s.
Watdan watdan
met wat kleur erin
Rode secondewijzer ja!
Das n hele mooie! Gefeliciteerd
Das zeker een hele mooie!