Vanavond heeft Thijs @Fieldwatch een mooi horloge van mij overgenomen en dat was een prima ervaring. Na wat berichten heen en weer waren we het eens over de prijs, contact was steeds vriendelijk en snel. Bij de persoonlijke overdracht even leuk zitten babbelen over horloges en werk.
Ik kan Thijs zeker aanraden, top forumlid.
Tijdje terug heb ik de Tudor prince van Thijs @Fieldwatch overgenomen.
Communicatie is soepel verlopen en ben dan ook goed ontvangen door hem.
Na een leuk gesprek over de hobby de deal afgerond.
Bedankt Thijs voor de fijne afhandeling en het prachtige horloge!
Van Thijs (@Fieldwatch) een Raketa 24 uurshorloge overgenomen: een mooi horloge voor een aantrekkelijke prijs, prima communicatie en een snelle afhandeling. Kortom, het is goed ‘zaken doen’ met Thijs👍
Van Thijs @Fieldwatch een Tudor Prince Date overgenomen. Horloge is heel mooi, communicatie verliep heel vlot en hebben uiteindelijk fysiek afgesproken. Na een zeer gezellig gesprek het horloge overgenomen en ben er heel erg blij mee. Ik zou Thijs dan ook zeker aanbevelen om zaken mee te doen!
Van Thijs @Fieldwatch een Dan Henry 1937 overgenomen voor een nette prijs. Na het doorgeven van mijn adres voor de verzending kwam hij erachter dat hij in het weekend vaak in dezelfde regio was, dus had hij aangeboden om de verzendkosten terug te boeken en het horloge persoonlijk langs te brengen! Erg leuk
Altijd leuk om op deze manier een horloge aan te schaffen via dit charmante forum. Zeer vriendelijke verkoper met duidelijke foto’s en communicatie, een echte aanrader. Bedankt Thijs!
Vandaag een mooi horloge van @Fieldwatch aka Thijs overgenomen ritje gemaakt naar zijn werk alwaar de overdracht en uiteraard zoals omschreven in nieuwstaat erg blij mee. Uiteraard even gezellig over horloges gepraat, zeker een betrouwbaar forum lid om zaken mee te doen. Tot de volgende keer Thijs
Vanmiddag een mooie Tissot PRX overgenomen van @Fieldwatch. Deal was snel gesloten en het horloge viel meteen goed in de smaak. Zoals beloofd met doos en factuur dus helemaal top. Goed zaken doen en nogmaals bedankt voor het mooie horloge. Dit horloge is zeker een blijvertje
vandaag een verkoop gedaan aan Thijs @Fieldwatch een prettige ervaring en leuk om over de liefhebberij te praten, ik kan handelen met hem zeer aanraden.
Erg gezellige ontmoeting gehad met Thijs vandaag. Gezellig gepraat over horloges en het horloge had Thijs aangeboden voor een eerlijke prijs. Ik ben er blij mee, Thijs is zeker aan te raden!