Net te laat! Wilde net de lijst kopiëren
De laatste met de Airman Vintage.
Heel blij dat ik hem mocht testen, mijn feedback blijft hetzelfde. Vanaf morgen gaat hij richting @Patrick010
De fiffer is in goede orde ontvangen van @Owengraven. Eerste oogopslag een tof horloge. Ben benieuwd naar de draagbaarheid de komende dagen. To be continued!
Veel plezier ermee. Er moet inmiddels ook een hele lading aan bandjes bij zitten denk ik?
Thanks, er zit alleen dit bandje en nog een leren bij volgens mij… moet ff de doos nog goed inspecteren
Zo jammer dat er weer mensen zijn die zich zaken toe-eigenen die niet van hun zijn.
Ik was de eerste die deze mocht ontvangen en had er naast het originele bandje nog twee bij gedaan. Nu blijken die dus allemaal weg te zijn. Heel triest dit!
Ik ontving hem van @D.R met de bandjes hoor en stuurde die ook zo op
@Chlorophyl kunnen we er ook aub ni direct van uitgaan van kwaad opzet
Ik heb die gewikkeld in de bubbels dacht ik als opvulling naast de doos. maar aan de foto van versturen van de doos en ontvangst is er wel iets gescheurd ondanks dat het volledig rondom met ducttape was.
Thuis ook gecheckt dat ik hem niet vergeten was toevoegen
@Patrick010 gaat nog even checken en ik hoop zo hard dat het niet in transport is gebeurd want dan baal ik er echt enorm van. t’zou de eerste keer zijn dat er iets kwijt gaat van een Fiffer die bij mij passeert.
Ik hoop het van harte maar het is al vaker bij Fiffers voorgekomen.
Het was ook niet duidelijk dat jij wel alle bandjes had ontvangen.
Het lijkt erop dat de doos toch wat gehavend is aangekomen na vergelijk met de foto voorafgaand aan verzenden. @Owengraven heeft alles netjes erbij gedaan maar dat is helaas niet aangekomen
Ik denk dat dit helaas te wijden is aan het stop en gooi beleid van PostNL…
Echt enorm balen dat dit bij zo’n leuk initiatief als een fiffer gebeurd…
Excuus dan, ik heb te snel gereageerd!
Geen probleem, ik begrijp het buikgevoel.
dit is dus de voor
Dit is de ontvangst

@marnixmoed ik wil gerust tussenkomen voor een nieuwe deel bandjes voor de Fiffer
ik ga bij postnl even contacteren en zien of ik info krijg want ik had het pakje verzekerd uit voorzorg.
Oh man… ik baal hier zo hard van
Even ter info, ik stuur altijd een foto van de doos naar de ontvanger. Dan zie je gelijk of er mee gerommeld is.
Bij aankomst zat er een hele zwik aan bandjes bij. In een leder horloge rol. En die heb ik zo opgestuurd. Ik ga er niet vanuit dat iemand hier op dit mooie forum ze zichzelf heeft toegeëigend. We hebben toch allemaal een heleboel bandjes.
Ik zal eens kijken of ik de foto nog vind. Als dat nodig is.
Dat is ook gebeurd. En daaruit is wel geconstateerd dat er tussentijds iets met de doos is gebeurd tussen verzending en aankomst, zie bovenstaande foto’s
Ja ik zag het. Meneer de postman heeft hem mee naar huis genomen en weer opgestuurd met een andere streepjescode lijkt het wel.
Jammer zeg… Ik kan een vervangende leren watchroll maken en naar @Patrick010 opsturen of afgeven als het in de buurt is.
He! Lijkt me mooi streven om na dit verlies in ieder geval opnieuw te beginnen met bandjes en hopen dat er nog iets van de bestaande terecht komt. Ik weet dan @Owengraven daar mee bezig is. Ik doe er sowieso nog wel bandje bij van mij. Ik doe je wel ff PM sturen over het leren etui!
Weekje onderweg met de fiffer in huis. Ik ervaar positieve en wat minder positieve dingen. Nog weekje proberen en dan zal ik mijn ervaringen delen