Fiffer 2022: Travel Watch

Kleine switch naar een meer sobere kleur horlogeband vandaag:

Toch van gedacht veranderd en nog een switch, heerlijk als er zoveel keuze is!

5 likes

Ik vond de rol voor de bandjes ook erg leuk, trouwens!

3 likes

Kun je lekker afwisselen en em telkens n andere smoel/uitstraling geven :+1:

2 likes

Het avontuur met de Glycine zit er op, ligt nu bij Bpost klaar om te vertrekken naar @Phoenix.bas.
Leuke tijd gehad waarbij ik quasi dagelijks dit horloge gedragen in combinatie met verschillende banden die erbij zaten, heb ze niet allemaal getest.

Mijn favoriete combinaties waren toch wel deze:

Lekker zomers

De band die het best past bij dit horloge volgens mij. De combinatie van een zwarte wijzerplaat met de gilt print vond ik zeer geslaagd, dan nog eens op die bruinen lederen band maakte het helemaal af.

In het begin was het wel wat wennen aan de 24-uurs notatie, maar de aanpassing ging op zich wel vlot. Persoonlijk geen fan van dat vergrootglas voor de datum, had voor mij niet gemoeten en vond het lichtjes storend. Daarnaast vind ik de 22mm lugwidth ook iets te fors.

Nogmaals bedankt aan @marnixmoed voor dit initiatief! Op deze manier een leuk horloge kunnen ontdekken die normaal niet op mijn radar zou staan.

3 likes

Heel graag gedaan. En vergeet de gulle gevers niet die in de spirit v t Fifferen bandjes aan de paketten hebben toegevoegd die de ervaring n heel stuk verrijken :pray:

2 likes