Ohja goed idee. Ik mocht hem zo in ontvangst nemen. Vrijdag mag hij een lang weekend mee naar Spanje voor zijn eerste reis! Helaas geen andere tijdzone.
1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
Leuke actie! Ik doe graag mee
1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
16 Horlogista
#metoo (meedoen dan )
Hoe verhoudt de fiffer zich tov je brunmontagne?
Te zwaar om mee op reis te nemen. Ik had maar 10kg handbagage. Lekker licht dus, die Fiffer!
Vaak naar gekeken op een plaatje. Om hem nu real life te mogen testen; heel graag! Thanks @marnixmoed
1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
16 Horlogista
17 RobinJ
Toffe foto’s @Chlorophyl. Went zo’n 24h dial een beetje?
@marnixmoed mag ik vragen waar je de Glycine hebt gekocht? Voor als mensen het horloge na de proefperiode zelf willen kopen?
Een hele goeie vraag. Eentje waar ik eerder al op had moeten komen.
Het horloge kost retail bij https://glycine-watch.ch/watches/gl0377-airman-vintage-men CHF 2050.
Er is echter ook een verkoper in Nederland die em voor 800 euro aanbood. Guus van https://www.glycinestore.eu heeft me vriendelijk geholpen en me gematst ten tijde v black friday. Hierdoor mocht ik t horloge voor 600 kopen.
Goeie service en vlot verzonden. Aan te bevelen om bij hen te kijken.
Ze kunnen er echter niet opgraveren, dus heb ik zelf n subtiele poging gewaagd
Voor degenen die t model leuk vinden, maar niet kunnen wennen aan de 24 uurs schaal, er bestaan ook modellen in de Airman lijn met 12 uurs schaal.
Hoop dat dit helpt
Bedankt @marnixmoed, duidelijke informatie. Leuk dat je hem nog in de aanbieding hebt kunnen kopen. Helaas zie ik dit model, GL0377 al niet meer op de EU site van Glycine. Terwijl dit wel de leukste versie is! Met de loupe op het datumvenster.
Ik heb ook bijna het idee dat het toch een soort LE/SE was, want ik zie hem bijv. ook al niet meer op de site van Gnomon.
Mochten mensen het leuk vinden al iets meer te weten te komen over dit model… hierbij een leuke review van Gnomon.
Leuk filmpje. En klopt, t was de laatste die ze op voorraad hadden en werd speciaal bewaard.
Ik heb t idee dat Glycine variaties v n lijn uitbrengt voor n poos, om erna met n vervanger te komen. Voor de Noon was er dacht ik de DC4 die er erg op lijkt.
Je kunt altijd vragen of ze nog n Noon voor je kunnen bestellen.
Thanks ik ga dat zeker onthouden. Maar eerst wil ik hem natuurlijk hands-on proberen!
Leuk horloge, wil ik zeker eens proberen, zo’n 24u aanduiding.
Ik zet me er graag bij.
Top initiatief @marnixmoed
1 marnixmoed
2 Chlorophyl
3 Bottero
4 Patrick
5 Engel
6 Calm007
7 Vigorelli
8 fat_elvis
9 Roland1982
10 PDB
11 Plees
12 iNeedaWatch
13 JeWe
14 Tomdenh
15 Chronoloog
16 Horlogista
17 RobinJ
18 wimm5
Of course, daar is n Fiffer immers voor
Oh ja, voor degenen die de andere Fiffers nog niet kennen, hier is n overzicht te vinden
Hij staat je goed! Heel tof horloge.
Nog geen tijdzone gepasseerd, maar t luchtmannetje is in elk geval al hoog in de lucht geweest