Dan blijft er nmm maar eentje over greystorm Gmt meteorite want de damascussen zijn allemaal uitverkocht ![]()
Je bent me net voor. Ik kom op ome google net jouw topic van december tegen
Maar ik haal er alsnog niet uit welke het dan wel is. Alleen dat je er al één had.
Misschien kan iemand hem inkoppen
Ook ik denk dan dat het om de R10 Admiral GMT Greystorm Meteorite Steel gaat
Ik begrijp het niet want het duurste horloge in de webshop cost 766 dus dan kom je zelfs inclusief import niet aan de €1000,-
Het enige dat ik nog kan bedenken is een R10 Admiral GMT Damascus Meteorite GMT, en dan op een stalen band ![]()
R_B en Knoopje413 zitten heel heet, maar zoals ik al eerder zei is t n moeilijke.
De Limited Edition R10 Admiral GMT Damascus Meteorite DLC is namelijk al ongeveer 2 jaar uitverkocht.
Hint: Denk/kijk terug naar mijn eigen Revelot en wat daarmee aan de hand is.
Je hebt weer een limited edition laten maken? Eventueel met stalen band?
Ik reken em goed. Op t laatste na, want n Damascus kast icm n plain stalen band vind ik geen fraaie combi.
Maar t is dus n Revelot R10 Admiral GMT Damascus Meteorite Storm Unique Piece geworden. ![]()
T model is geïnspireerd op de LCS (Littoral Combat Ships) van de marine en heeft daarmee aparte vlakken in de kast als op de wijzers die aan de stealth schepen doen denken. Ook t lume ontwerp doet denken aan n radar scherm.
Hier n filmpje om in de stemming te komen.
T horloge heeft dus n kast v Damascus staal met n uniek patroon erin.
Ons model heeft dus de combi met n stukje vd alleroudste meteoriet ter wereld! ![]()
Ik probeer later nog mijn impressies vh horloge geven.
Zit iets van een tegenstelling in ![]()
Maar leuk! Ziet er goed uit zo met die piece unique gravure ook, en goed verhaal ook! Aardige mensen bij Revelot ook zo te horen? Misschien wel wat voor een volgende HFLE ![]()
Gefeliciteerd! @Bram95
Dat is in ieder geval een bijzonder horloge, zo heb ik nog nooit een meteoriet in handen gehad en ook een horloge van damascusstaal is voor mij nog nieuw!
Over mensen op het verkeerde been zetten gesproken
helemaal niet in de winkel verkrijgbaar en dus “sold out” ![]()
Enfin, ben wel heel benieuwd ![]()
Ik zei dus ook al dat t niet makkelijk te raden zou zijn ![]()
Vergeten we niet om het lijstje in te vullen? ![]()
![]()
Fiffer 2026: Revelot Admiral Damascus Meteorite
Organisatiecommissie: @marnixmoed ![]()
![]()
De regels zijn simpel: je ontvangt het horloge van een mede-forumlid, draagt het horloge max 2 weken, deelt je ervaringen, voegt eventueel een leuke band toe of andere accessoires en stuurt het weer naar een volgend lid.
De wachtlijst kan in de comments bijgehouden worden, je adres kan je tzt aan de voorganger PMen.
Enjoy!
Ik ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe je dan bij deze gekomen bent!
Leuk weer! Ik zet mezelf wel op de lijst!
- marnixmoed
- Bram95
- R_B
- Cav
- Patrick010
Ik ga wel na jou
- marnixmoed
- Bram95
- R_B
- Cav
- Knoopje413
- Patrick010
Dan zou ik héél graag dit Damascus-stalen wonder testen na @Patrick010
- marnixmoed
- Bram95
- R_B
- Cav
- Knoopje413
- Patrick010
- xfactory
- …
Ik kijk er, net zoals alle andere ‘fiffers’ die door @marnixmoed werden aangeleverd, weer met veel ongeduld naar uit ![]()
- marnixmoed
- Bram95
- R_B
- Cav
- Knoopje413
- Patrick010
- xfactory
- Robinj
Ben erg benieuwd
Ik had dit nooit geraden, wel een leuk horloge en dat damascus maakt mij heel benieuwd
.
marnixmoed
Bram95
R_B
Cav
Knoopje413
Patrick010
xfactory
Robinj
Kouco
Leuk weer een nieuwe Fiffer, ik meld me zeker aan voor deze!
marnixmoed
Bram95
R_B
Cav
Knoopje413
Patrick010
xfactory
Robinj
Kouco
H-Dirk