Fiffer 2026: Revelot Admiral Damascus Meteorite

Geweldig wederom @marnixmoed, tof initiatief en erg leuk om te volgen.

1 like

Wat een geweldig spectaculair en extravagant design is dit. En ook mooi. Super tof om deze 2 weken te mogen ervaren! Ik meld me graag aan.
marnixmoed
Bram95
R_B
Cav
Knoopje413
Patrick010
xfactory
Robinj
Kouco
H-Dirk
EddieC

1 like

Ik doe mee !

1 like

Dat is een apart mooi horloge, ik zet mezelf ook graag op de lijst.

Mooie onverwachte keuze Marnixmoed!

marnixmoed
Bram95
R_B
Cav
Knoopje413
Patrick010
xfactory
Robinj
Kouco
H-Dirk
EddieC
Tijdspraak
Roland1982

1 like

Of nog leuker, je spreekt samen af met de volgende op de lijst. Erg leuk om leden te ontmoeten onder het genot v n drankje.

En vergeet de regel niet om bij ontvangst n overzichtsfoto vd inhoud te maken. Er raken anders helaas wel eens dingen verloren.

1 like

Nee heb je, ja kun je krijgen dacht ik. De brutalen hebben de wereld. En nog zo wat tegeltjes wijsheden. Ik besloot t ze net als de eerste keer gewoon te vragen of t 1 en ander mogelijk was.

Zeker hele aardige mensen. Ik weet niet of ze eerder collabs hebben gemaakt, maar weet wel dat ze regelmatig binnen hun lijnen limited editions maken. Dus n HFLE zou denk ik wel tot de mogelijkheden kunnen behoren.

1 like

Ik denk wel voor meer mensen n unicum. En t leuke is dat deze dus zowel Damascus als meteoriet heeft. Dubbel de moeite waard om eens uit te proberen.
En sommigen hebben misschien wel al eens n meteoriet gehad, maar nog geen Damascus en vice versa.

Ik moet bekennen dat ik over dit model icm meteoriet als Fiffer heb zitten twijfelen. Ik vind m nl erg mooi met die integrated bracelet.

Maar uiteindelijk besloten t niet te doen, omdat ik vermoed dat de band verstellen niet voor iedereen even makkelijk is. Dan is n siliconen of leren bandje praktischer als Fiffer.

1 like

Leuk weer hoor, zo’n uniek horloge als fiffer!

marnixmoed
Bram95
R_B
Cav
Knoopje413
Patrick010
xfactory
Robinj
Kouco
H-Dirk
EddieC
Tijdspraak
Roland1982
Boer96

1 like

Het is t alleroudste meteoriet wat op aarde is gevonden. Miljoenen jaren ouder dan onze planeet.

1 like

Misschien wel weer handig om v begins af aan de nummering bij te houden, zodat we kunnen zien bij hoeveel mensen ie al langs is geweest. De Turtle al bij meer als 150!
En handig om te vingertje te gebruiken om bij te houden bij wie ie momenteel is.

1 marnixmoed :point_left:
2 Bram95
3 R_B
4 Cav
5 Knoopje413
6 Patrick010
7 xfactory
8 Robinj
9 Kouco
10 H-Dirk
11 EddieC
12 Tijdspraak
13 Roland1982
14 Boer96

2 likes

Wat een horloge. :exploding_head::sweat_smile:
Ik zet mezelf er graag bij!
1 marnixmoed :point_left:
2 Bram95
3 R_B
4 Cav
5 Knoopje413
6 Patrick010
7 xfactory
8 Robinj
9 Kouco
10 H-Dirk
11 EddieC
12 Tijdspraak
13 Roland1982
14 Boer96
15 wimm5

1 like

Ik probeer telkens met iets aparts te komen, om ieder met iets nieuws kennis te laten maken en hopelijk positief te kunnen verrassen.

2 likes

Beetje buiten mn gangbare paden, maar dat sprak me bij dit horloge juist zo aan.

1 like