Er zit weer beweging in, dus die kans is aanwezig!
Ik draag door deze tijd wat minder horloges dan normaal maar ik heb hem nu wel een tijdje gedragen en het wordt denk ik tijd dat hij door gaat naar het volgende baasje.
Ik heb het horloge sinds gisteren in bezit! Voorlopig oordeel is dat de prijs/kwaliteit uitzonderlijk is. Meer volgt!
Ik wil r wel tussenuit. Vriend van me heeft inmiddels een duro gekocht dus heb de ervaring al gehad.
Enkele dagen met veel plezier gedragen. Misschien koop ik er zelf ooit wel een! Er deed zich wel vrij snel een probleem voor. De batterij is leeg! Haha.
Ik heb geen batterijen in huis en ook niet de juiste tools om de achterkant schadevrij te openen. Ik ben bereid om hem op mijn kosten aan een juwelier toe te vertrouwen (forumspirit!) maar wellicht kan een van de volgenden op de wachtlijst dit zelf? Het lijkt mij zeer redelijk om diegene vooraan de rij te plaatsen in ruil voor een vers batterijtje.
Ik hoor wel wat jullie vinden
Ik wil graag dit model kopen maar ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Waar heb jij hem destijds gekocht?
Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.
Ik heb hem via het forum gekocht destijds. Je kan een oproep plaatsen in het gezocht gedeelte, misschien heeft er nog iemand 1 liggen?
Op eBay zijn er ook nog wel een aantal te vinden… miys betaling met Paypal kan er in principe weinig fout gaan…
Is de Duro nog in omloop? Heb wel intresse, kan ook accu vervangen mits ik alle tools heb. Hobby horlogemaker.
Oei. Helemaal niet netjes van me. Hij lag eerst op een kast zodat ik hem niet zou vergeten maar hij is in die kast beland, waarna ik hem ben vergeten … mijn excuses. Ik geloof dat @Phoenix.bas vooraan in de rij stond. Vind jij het goed als hij een tussenstop maakt ten behoeve van de batterijwissel?
Heb je hem nu al gekocht via de website die ik je gestuurd had?
Ja graag zelfs
Gewoon kopen via NYwatchstore, 65 euro op de mat.
Kwam de mijne ook vandaan.
Vandaag de Casio Duro Fiffer ontvangen en direct aan de slag gegaan voor de nieuwe accu:
Een pakje? wat zou het zijn?
De fiffer offcourse ik mocht hem voorzien van een nieuwe accu en even uittesten.
En dan de pols op mijn eigen nato
ga hem 1 a 1,5 week testen en dan een korte review posten daarna gaat hij naar @Phoenix.bas
Veel plezier ermee! Ik kijk er naar uit!
Ik sluit graag aan bij deze fiffer
- Vinner
- Sjoerd_k
- Mafkees
- Owengraven
- Phoenix.bas
- Ruud2009
- Infernie
- Blauwbeer
- Oystein
- Galf
- Ari