Fiffer: Casio Duro

Op eBay zijn er ook nog wel een aantal te vinden… miys betaling met Paypal kan er in principe weinig fout gaan…

Is de Duro nog in omloop? Heb wel intresse, kan ook accu vervangen mits ik alle tools heb. Hobby horlogemaker.

@WernerManuel

1 like

Ik heb geen idee eigenlijk, voor zover ik weet ligt hij bij @mafkees met een lege batterij?

1 like

Oei. Helemaal niet netjes van me. Hij lag eerst op een kast zodat ik hem niet zou vergeten maar hij is in die kast beland, waarna ik hem ben vergeten … mijn excuses. Ik geloof dat @Phoenix.bas vooraan in de rij stond. Vind jij het goed als hij een tussenstop maakt ten behoeve van de batterijwissel?

2 likes

Heb je hem nu al gekocht via de website die ik je gestuurd had?

Ja graag zelfs :yum:

Gewoon kopen via NYwatchstore, 65 euro op de mat.
Kwam de mijne ook vandaan.

2 likes

Vandaag de Casio Duro Fiffer ontvangen en direct aan de slag gegaan voor de nieuwe accu:

Een pakje? wat zou het zijn?

De fiffer offcourse :slight_smile: ik mocht hem voorzien van een nieuwe accu en even uittesten.





En dan de pols op mijn eigen nato :slight_smile:

ga hem 1 a 1,5 week testen en dan een korte review posten :slight_smile: daarna gaat hij naar @Phoenix.bas

4 likes

Veel plezier ermee! Ik kijk er naar uit!

Ik sluit graag aan bij deze fiffer :slightly_smiling_face:

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven :point_left:
  5. Phoenix.bas
  6. Ruud2009
  7. Infernie
  8. Blauwbeer
  9. Oystein
  10. Galf
  11. Ari
2 likes

Staat daar inmiddels op uitverkocht…

1 like

Dan even geduld hebben tot ze weer hebben. Het is een gewild model.

Greatwatches heeft ze op voorraad, voor omgerekend 55,43 euro

Goede ervaringen mee ook :+1:

1 like

Ik heb zojuist de Fiffer ontvangen, dank daarvoor @Owengraven! Is de rubberen band kapot gegaan en klopt het dus dat deze er niet bij zit? Dit was bij Owen al het geval. Puur benieuwd. Ik ga er nu verder even van genieten en dan gaat hij door naar de volgende op de lijst @Ruud.

Dank @Phoenix.bas … van mij mag ie door naar de volgende. Mooi horloge.

1 like

Excuses @Ruud. Dan gaat hij na mij, zoals gezegd net binnen, naar de volgende @Infernie.

Ik doe ook graag mee!

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven :point_left:
  5. Phoenix.bas
  6. Ruud2009
  7. Infernie
  8. Blauwbeer
  9. Oystein
  10. Galf
  11. Ari
  12. JayJayVo

Ik wilde er dus tussenuit.

1 like

Heb inmiddels ook niet de behoefte deze te proberen. Hij mag door naar de volgende op de lijst.

  1. Vinner
  2. Sjoerd_k
  3. Mafkees
  4. Owengraven
  5. Phoenix.bas
  6. Blauwbeer
  7. Oystein
  8. Galf
  9. Ari
  10. JayJayVo

Ik heb er ook geen rubberen band bij gehad. Wel een (ik geloof Bond) nato. Die ben ik vergeten mee te sturen en in plaats daarvan zit de blauwe nato die ik erbij kocht erop. Als je mij je adres wilt PM’en dan stuur ik de Bond na, zodat de set weer (over-)compleet is.

2 likes