Fiffer: Casio Duro

Leuk dat het horloge z’n weg op het forum weer heeft gevonden! Topactie Werner :+1:t3:
Ik heb er laatst al een keer ééntje mogen proberen dus hoef niet op de lijst. Scheelt weer een plekje :hugs:

1 like

Hoe gaat het, @Vinner?

1 like

Goed! 1x gedragen op NATO maar dat is echt niets voor mij. Afwerking is prima, leuk horloge! Mag van mij wel door naar de volgende hoor :+1:

1 like

@Sjoerd_K is dan denk ik hé?

1 like

Dat is vlot. Ik ontvang graag een PB wanneer je klaar bent afscheid te nemen @Vinner

1 like

@Sjoerd_K @Vinner
Zit er nog beweging in? Zo niet dan heb ik hem liever terug. Het idee was om mensen de mogelijkheid te geven om hem te proberen.

2 likes

Ik ga hem doorsturen deze week! Stuur maar een PB, Sjoerd met je adres.

Excuus, glad vergaten…

1 like

Waar is de Duro destijds aangeschaft? Ik vind ‘m so far nergens binnen de landsgrenzen en voor dat geld is het een prima beater!

1 like

Mits mogelijk, zou ik hem graag nog proberen :smiley:

1 like

Fiffer is onderweg :+1:

2 likes

Hier via het forum als ik me niet vergis!

1 like

Er zit weer beweging in, dus die kans is aanwezig!

1 like

@Sjoerd_K is het wat?

Ik draag door deze tijd wat minder horloges dan normaal maar ik heb hem nu wel een tijdje gedragen en het wordt denk ik tijd dat hij door gaat naar het volgende baasje.

2 likes

@Mafkees is aan de beurt… Daarna ik :muscle:t2: :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Ik heb het horloge sinds gisteren in bezit! Voorlopig oordeel is dat de prijs/kwaliteit uitzonderlijk is. Meer volgt!

2 likes

Ik wil r wel tussenuit. Vriend van me heeft inmiddels een duro gekocht dus heb de ervaring al gehad.

2 likes

Enkele dagen met veel plezier gedragen. Misschien koop ik er zelf ooit wel een! Er deed zich wel vrij snel een probleem voor. De batterij is leeg! Haha.

Ik heb geen batterijen in huis en ook niet de juiste tools om de achterkant schadevrij te openen. Ik ben bereid om hem op mijn kosten aan een juwelier toe te vertrouwen (forumspirit!) maar wellicht kan een van de volgenden op de wachtlijst dit zelf? Het lijkt mij zeer redelijk om diegene vooraan de rij te plaatsen in ruil voor een vers batterijtje.

Ik hoor wel wat jullie vinden :beers:

3 likes

Ik wil graag dit model kopen maar ik weet maar geen website te vinden waarop deze te koop is. Waar heb jij hem destijds gekocht?

Groeten,
Een 15 jarige knul die een horloge zoekt die water resistant is (10 ATM), net is (bijv. Afspraakje/Begrafenis, maar ook goed is voor dagelijks gebruik.

2 likes

Ik heb hem via het forum gekocht destijds. Je kan een oproep plaatsen in het gezocht gedeelte, misschien heeft er nog iemand 1 liggen?