Fiffer: Seiko 5 Sports

no

2 likes

Is deze nog in omloop? Ik zou hem ook graag eens proberen :innocent:

1 like

Nou, “omloop” is een groot woord, maar het zou zomaar eens kunnen dat @LastGentlemen hem nog heeft!

2 likes

Word geregeld.
Deze ligt netjes opgeborgen wachtend op de volgende.
Ik zal je een DM sturen

:tophat:

2 likes

Goedemorgen HF,

Met dank aan @SwissToni voor het beschikbaar stellen van, en @LastGentlemen voor de persoonlijke bezorging en leuke kennismaking, heb ik Vandaag deze stoere Seiko 5 om kunnen doen.

Mag nu een paar weekje hier verblijven totdat de volgende zich aanmeld.

Lekker stevig horloge dat zich lekker laat combineren met een strap.

5 likes

Hee, wat leuk, veel plezier ermee!

1 like

3 likes

En… al een duikerman??? Of blijf je meer classic?

1 like

Ik vind dit altijd een leuk initiatief dat zo’n horloge de ronde doet op het HF. Zelf doe ik er nooit aan mee, heb genoeg horloges en daarnaast zou ik mij dood schamen als ik er een kras op zou krijgen.
Maar top Koen dat je dit doet :+1:

1 like

Nou… Ik betrap me er op dat ik hem steeds leuker begin te vinden. Voor werk draag ik vaak een wat platter horloge omdat het dan beter onder de mouw valt. Maar thuis in vrijetijds kleding vallen ze niet op…

Dit horloge heeft door het profiel wat meer aanwezigheid en draagt harstikke leuk. Ik wissel wel van straps maar niet naar de bracelet. Gewoon omdat ik daar niet zo van hou. Ik zou dit horloge echter nooit naar werk dragen.

Verder ben ik nog aan het speuren naar een leuk bandje erbij via het forum. Nog tips? Dan kan hij straks met de rest mee naar de volgende fiffer deelnemer.

Zojuist even op de blauw/grijze gezet. Lekker winter thema :snowflake: :snowflake:

2 likes

Gewoon onder een dikke trui dragen, en buiten bereik van kinderen houden. :sweat_smile: :innocent:

2 likes

Happy new year :confetti_ball:

2 likes

En eens op een mooie rubberen waffle strap, dit horloge kan het allemaal. :smiling_face_with_three_hearts: