Fiffer: Seiko 5 Sports

Mijn Seiko 5 (SRPD55K1) ligt hier maar niks te doen. Misschien wil iemand anders ook weleens beleven hoe zo’n democratisch geprijsd polshorloge aanvoelt? Als er een beetje belangstelling is wil ik hem graag als Fiffer ter beschikking stellen.

Dit is 'm:

Hij heeft enige gebruikssporen en is bovendien bij een niet ter zake kundige en/of onjuist geoutilleerd uitgevoerde demontage en montage van de bezel lichte schade opgelopen, maar niks wat de pret al te erg drukt.

Voor de volledigheid hier nog even de regels (mijn samenvatting aan de hand van dit topic):

• Je ontvangt het horloge van degene boven je op de lijst.
  • Je mag het ongeveer twee weken houden, waarna je het aan de volgende doorstuurt of -geeft.
  • Je bent er zelf verantwoordelijk voor om te zorgen dat het horloge in goede orde ontvangen wordt en door de volgende deelnemer en betaalt ook de eventuele verzendkosten hiervoor.
  • Alles wat direct gerelateerd is aan het horloge (bandjes, accessoires, onderdelen, gereedschappen etc.) geef je mee door.
  • Niet aan het horloge gerelateerde zaken mag je naar eigen inzicht houden, consumeren of doorgeven.

Als je mee wil doen, kopieer dan de lijst en zet jezelf erop:

1. SwissToni
16 likes
  1. SwissToni
  2. LastGentlemen :tophat:
2 likes

Leuk horloge! Ik voeg em toe aan het Fiffer overzicht.

Misschien handig om er aan toe te voegen dat bij ontvangst een overzichtsfoto wordt gemaakt, zodat er geen spullen per ongeluk verloren raken?

2 likes

En we zijn gestart.
Laat de aanmeldingen maar komen.

:tophat:

4 likes

Leuk initiatief weer! :ok_hand: Ik ben wel benieuwd naar de ervaring van anderen hier. Zelf weet ik al wel dat een SKX en soortgelijken niet mijn ding is. (Kom maar door met die Glycine fiffer! :grin:)

1 like

2 likes

Tof! Past je goed. Wat zijn je eerste indrukken?

1 like

3 likes

Tof initiatief. Gaaf om te zien dat het origneel van @marnixmoed nog steeds navolging krijgt.

Ik ken de Seiko 5 en SKX serie al goed en weet dat het niet mijn ding is dus ik sla over maar probs voor de TS :facepunch:t3:
Het verbaast me wel dat die lijst nog niet is aangevuld.

2 likes

3 likes

20230820_121324

2 likes

Haha, wauw. Zo erg dat het weer leuk wordt.

1 like

Allen,

Je kan je nog steeds aanmelden voor dit prachtige exemplaar.

2 likes

Het loopt niet bepaald storm hè?

1 like

:expressionless:

1 like

Ik vind die cheetah band dan wel echt super nice :grin:

Ik sla ook over want SKX in de doos.

Maar bumpje voor geïnteresseerden! Want dit is natuurlijk een leuk initiatief!

Jij blijft trouwens wel vaak lang zitten met fiffers :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

1 like

3 likes

2 likes

Zo, nu is het wel mooi geweest hè.

2 likes