Fiffer Solo White (2019)

:zipper_mouth_face: :grin:

Jullie zullen het zien in de 1e gedeelde ervaring.

Aangezien dit horloge de 1e Fiffer is die ik niet al had, zal ik als 1e mijn gedachten erop loslaten.

To be continued…

2 likes

Tipje!
Sluier!

:crazy_face:

2 likes

Ok…

Hier komt ie…

:notes::notes::drum::notes::notes:

[URL]Fiffer 2019

2 likes

Hier word ik wel erg nieuwsgierig van @marnixmoed :rofl:

1 like

https://www.watchunique.com/dong-feng/dongfeng.html is nu leverbaar :zipper_mouth_face:

1 like

Volgens de laatste berichten gaat Marnix binnenkort illegaal de grens over met de Fiffer 2019 om de pols om zodoende import taxes te ontduiken!

Wordt vervolgd! :sunglasses:

1 like

…en we hebben nooit meer wat van hem gehoord… :grimacing::cry:

3 likes

“He had a job todo; flying to Cambodia” :cowboy_hat_face: :shushing_face:

2 likes

Precies dàt zinnetje moest ik aan denken toen in jouw post las hierboven :sweat_smile::joy::shushing_face:

2 likes

Fiffer 2019 komt van dezelfde leverancier als Fiffer 2018. En die kwam niet uit Cambodja.

Wel bij de les blijven heren :wink:

Nee, maar de geheime route ter af- en misleiding kan voor het verhaal natuurlijk wel via Cambodja gelopen hebben… :wink:

Dan kunnen @Jaroen en ik wel lekker Kim Wilde luisteren om de voorpret te vergroten… :see_no_evil::sweat_smile:

1 like

:man_facepalming:

3 likes

Kim Wilde zingt niet over Hong Kong; verder klinkt dat sowieso niet heroïsch genoeg! :smiley:

Ik vind een jungletocht vol ontberingen door het binnenland van Cambodja gevolgd door een illegale grensoversteek een stuk toffer klinken!
Verder sluit het prima aan bij Kim!! :sunglasses:

We gaan gewoon een hele legende verzinnen over hoe Fiffer III uiteindelijk in Nederland belandde… :shushing_face:

2 likes

Maak het nou niet onnodig spannender. Ik trek dit niet meer :confounded:

3 likes

Dat bedoelde ik inderdaad, het verhaal eromheen kunnen we zelf verzinnen :joy:

2 likes

In ons eigen verhaal kunnen we @marnixmoed dan ook nog wat epische heldendaden toedichten:

sZJVe3k

4 likes

Hou op, straks wordt er over de reis nog een strip gemaakt :rofl:

Als jullie maar weten dat ik de filmrechten behoud :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Haha, dat risico loop je tegenwoordig inderdaad ook nog… :sweat_smile:

@Jaroen
@Thijsie
@W.E
@Chlorophyl
wilfox
denvro
Blauwbeer
Alcos
SeikoFrank
Spierbundel
Jarl
Eddio
Sjerome
Galf
CDG
RBK
GiveMeYourDough
Spooler
NielsV

Iemand vd lijst die de Fiffer Solo White op de Rikketik in ontvangst wilt nemen?

2 likes

Jaroen
Thijsie
W.E
Chlorophyl
@wilfox
@denvro
@Blauwbeer
@Alcos
SeikoFrank
Spierbundel
Jarl
Eddio
Sjerome
Galf
CDG
RBK
GiveMeYourDough
Spooler
NielsV

Iemand vd lijst die de Fiffer Solo White op de Rikketik in ontvangst wilt nemen?

4 likes