Fiffer Solo White (2019)

Ik denk het niet te gecompliceerd te gaan maken. En de reden is dat ik op reis waarschijnlijk maar een zeer klein deel van de lijst zal tegenkomen. Het lijstje is daarom meer een richtlijn voor me.
Zo uitgebreid uitwerken mag voor de liefhebbers die dat leuk vinden, maar ik vrees dat het de richtlijn maar ten dele verbetert.

Ik hield het daarom ook wat algemeen de laatste keer. Ik denk dat ik nu ook iets algemeens in mn achterhoofd hou, zoals momenteel een gouwe automaat, vierkante automaat, g-shock (wel solar en multiband 6), of einzeiger. De aangedragen voorbeelden helpen me met een beeld te hebben van de types.

7 likes

Een fluted bezel op deze en je bent klaar… @HanDavinci , was hier nu een fluted bezel voor?Stond me iets van bij dat DLW daar mee bezig was?

1 like

Nog niet.

Ook niet.

Na “Chinese New Year” meer nieuws :unamused:

En yes, je ziet daar een saffier met datumloep en een roulette disc. Allemaal in the making.

8 likes

Seiko datejust 5…?

1 like

Neeheeeeeeeee, het is een SARB.

Dit is een 5 DJ hommage, mijn mods:

5 likes

Misschien een SNXJ94 dan? :wink:

image

3 likes

Mooie mods Han :star_struck::star_struck:

En die sarb met fluted bezel, is dat een ‘standaard’ productiemodel? Ook nice :ok_hand:t2:

Photoshops

1 like

Voortbordurend op het voorgestelde einzeiger van @wilfox zou ik een echte 24 uurshorloge voorstellen. Heb er zelf 1 die mij echt een ander maar heerlijk gevoel van vrijheid geeft dan een gewoon horloge. Daarnaast heb ik lang (weet niet waarom) moeite gehad met duurdere Seikos. Wat zou hier nu beter aan kunnen zijn (Nogmaals dit zal ongegrond zijn maar dat gevoel is lang blijven hangen). Dus een special edition ofzo als er meer mensen zijn die dit gevoel hebben.

3 likes

Ja die bedoelde ik…grease!! :raised_hands:t2:

1 like

Afgelopen week bijna op amazon gekocht… kon me nog net inhouden :smirk:

Dus die kan ik niet op het werk dragen?

2 likes

Als je je niet vrij voelt op je werk dan wordt het tijd voor ander werk en geen ander horloge :wink:

1 like

Niet zo lui, volgende keer zelf copy paste :wink:

-24 uurshorloge: eddio
-Archimede outdoor project: Zulu,
-Einzeiger: Wilfox, cdg, FransT, Kosz
-Fout goud: SeikoFrank, Blauwbeer, cdg, Sjoerd_K, Thijsie, W.E
-G-shock: cdg
-Rose goud: pverstraten,
-Seiko mini turtle: flowert,
-Seiko SARB038: AlcoS, W.E
-Seiko Recraft SNKP23/25/27, oftewel vierkant: Blauwbeer
-Straton Speciale: Blauwbeer

2 likes

-24 uurshorloge: 1
-Archimede outdoor project: 1
-Einzeiger: 4
-Fout goud: 6
-G-shock: 1
-Rose goud: 1
-Seiko mini turtle: 1
-Seiko SARB038: 2
-Seiko Recraft SNKP23/25/27, oftewel vierkant: 1
-Straton Speciale: 1

Misschien is het gebruik van cijfers overzichtelijker?

3 likes

Inderdaad. En cheaten heeft weinig zin in dit geval, omdat meeste stemmen niet doorslaggevend is :yum:

Maar ik hou de aantallen wel in mn achterhoofd.
Zucht… ze zien me bij de douane al aankomen met een gouwe klok om de pols… gaan ze al mn koffers binnenste buiten keren op zoek naar waardevolle spullen :see_no_evil:

2 likes

Hahaha, bijbehorende ketting omdoen?

1 like

Zal wel goed zitten als je hem gewoon aangeeft toch? Ik wil wel bijdragen in de BTW anders. :slightly_smiling_face:

1 like

Zal mn bijpassende grill ook in doen :wink:

1 like

Nee joh, het is meer dat ik vrees dat ze mn honderd Rolex replicas vinden :wink:

2 likes