Fiffer: Squale 1521 “Full-Lume” - Flipper it forward!

12 likes

Hier de laatste foto voor mij met de Squale. Inmiddels is deze onderweg naar @Kouco. Het blijft een mooi initiatief zo!

9 likes

De Fiffer is vanmiddag geland bij mij thuis.

Daarom een overzicht van de gezamenlijk Squale,

De inhoud.

En snel om de pols want ik ben nu wel reuze benieuwd wat doet zoon 42mm Squale om mijn pols. Nou dat zit heel lekker.

Voor nu ga ik er eens even van genieten👌.

15 likes

Na weken de citizen nb1050 gedragen te hebben ben ik aan het voorbereiden op de Squale met de Turtle… ben benieuwd!
Kun je er al afscheid van nemen @Kouco ?

4 likes

Nee, hij is zo leuk! Maar helaas mijn tijd met de Squale zit erop.

Normaal gesproken wissel ik elke dag van horloge, soms wel 2x op een dag. Met deze Fiffer is dat anders geweest ik heb hem zeker een week onafgebroken gedragen en daarna een week in de roulatie.

Mijn eerste indruk van dit horloge was mooi, groot, dik, zwaar en de verhalen die al te zien waren aan het horloge … Gaaf ben benieuwd!
Na een paar dagen, wat een verrassing je voelt het horloge niet zitten. En dit vond ik best bijzonder het is een groot horloge maar door zijn kastvorm draagt die wel heel fijn. toen na een paar dagen ben ik maar wat bandjes gaan proberen

Ook dit doet het horloge heel goed. De witte plaat is natuurlijke een vrij makkelijk te combineren combi, dan nog alles wat erbij zat en wat mij een beetje aansprak heb ik geprobeerd en hij kan het hebben! (dat is mijn mening dan )

Wel een vraag voor de echte Squale liefhebbers onder ons want ik zou dan misschien liever een super Squale aanschaffen, draagt die net zo lekker als deze 1521 of zijn die lugs anders?

Korte conclusie dan, geweldig horloge vanaf het begon tot het eind van genoten. Waarvoor de mannen die het gesponsord hebben bedankt voor dit initiatief! Denk niet dat de 1521 ooit op mijn wishlist had gekomen als ik hem niet had kunnen uitproberen.

@Ari Stuur je gegevens maar via PB dan komt deze topper zo snel mogelijk jou kant op.

6 likes

Mooi om te lezen, ik ben heel benieuwd!
Pb is onderweg :+1:

1 like

De Super draagt met recht ook Super! De kastpoten hebben iets minder kromming maar het horloge is ook veel kleiner:

Is een van mijn fijnst dragende horloges en degene die eigenlijk altijd wel meegaat op reis, onder het motto “ stijlvol, licht en niet zo in het zicht”

7 likes

Bedankt Tim hier kan ik wat mee!

Ik heb geen vragen meer het is duidelijk zo, ik heb een nieuw doel op zoek naar een Super.

2 likes