Fiffer Sugess Tourbillon Master

Lang geleden dat ik met een fiffer mee heb gedaan. Heeft me al een aantal horloges “gekost”.
Geen idee of deze een match gaat zijn. Maar daar is natuurlijk juist een fiffer voor bedoeld …

1 marnixmoed
2 SwissToni
3 horlogista
5 xfactory
6 7 Thijs82
8 R_B
9 wimm5
10 Martin84
11 Plees
12 onbedoellie
13 Roland1982
14 Kad
15 Jurk
16 denvro
17 Golf (voorheen Engel)
18 Wuoter
19 D.R
20 pverstraten
21 F-91W
22 Owengraven
23 Phodebimos
24 Johan72
25 Patrick010
26 Auto
27 RoyAmsterdam
28 Jos

2 likes

Geen idee wat zoiets kost.
Maar zonder twijfel “hoe kunnen ze het maken voor dat geld”.

Keurig horloge.
Gefeliciteerd.

1 like

Met een heul korte “Google” kom ik op 550 uit

1 like

Ik had hier de prijs vermeld met linkjes erbij Fiffer Sugess Tourbillon Master - 114 van marnixmoed

3 likes

Time fly’s , zeker met deze prachtige Tourbillon om de pols deze afgelopen weken. Dank je wel @marnixmoed voor deze geweldige ervaring. Ik ga hem weer doorschuiven naar @Jos , de volgende op de lijst.

2 likes

Na het zien van al de foto`s toch maar een poging wagen.

2 likes

Bandje kiezen, gelijk zetten, en gáán !

5 likes

Onderweg naar de volgende liefhebber.

3 likes

5 likes

Bij de hoeveelste “uitprobeerder / ster” is de fiffer nu?

Hij is wat wijzers verloren gaande weg.

4 likes

Volgens dit lijstje gaat ie naar de 29e.

1 like

De knappe(re) broer.

29
(Of in ieder geval onderweg die kant op)

1 like

Het duurde even met PostNL maar daar is die dan.

Eerste indruk boven verwachting en verrassend lekker om de pols.

:tophat:

6 likes

Oeh hij is wel fotogenieke :star_struck:

3 likes

3 likes

5 likes

Ben wel erg nieuwsgierig geworden

1 marnixmoed
2 SwissToni
3 horlogista
5 xfactory
6 7 Thijs82
8 R_B
9 wimm5
10 Martin84
11 Plees
12 onbedoellie
13 Roland1982
14 Kad
15 Jurk
16 denvro
17 Golf (voorheen Engel)
18 Wuoter
19 D.R
20 pverstraten
21 F-91W
22 Owengraven
23 Phodebimos
24 Johan72
25 Patrick010
26 Auto
27 RoyAmsterdam
28 Jos
29 LastGentlemen
30 RobinJ

1 like

10 dagen geleden inmiddels het horloge in ontvangst mogen nemen. Een degelijke verpakking, verzonden door @LastGentlemen.

Na wat geprobeerd te hebben toch de band er maar weer opgezet waarmee het horloge aankwam. Voor mijn pols het best passend, en qua looks een mooie combi. En daarna de Seiko-shake!

Wat het eerst opvalt is dat het horloge comfortabel draagt. Mijn voorliefde voor een diameter van 40mm komt goed van pas hier. Maar ja, die wijzerplaat…
De tourbillon, hetgeen waarom bijna iedereen hier dit horloge graag een keer om de pols had, is intrigerend. Inderdaad nutteloos in zijn functie, maar fascinerend om naar te kijken.
De rest van de wijzerplaat is in mijn opinie veel te druk en lastig tot niet afleesbaar (maar ach, hebben we daar geen mobieltje voor in onze zak :wink:). De romeinse cijfers die “verdwijnen” onder dag, datum en tourbillon uitsnedes vindt ik storend, en dan gebeurt al snel wat ik bij anderen ook teruglees; het horloge blijft na een paar dagen om de pols in de doos.

@marnixmoed enorm bedankt voor de kans om een horloge met Tourbillon om de pols te mogen dragen. Ongetwijfeld gaat hij nog een paar keer uit de doos komen zodat ik met veel genoegen de tourbillon kan zien rondgaan.

Mocht iemand anders zich op de lijst zetten wordt het horloge zo snel mogelijk verstuurd. Als iemand het horloge nogmaals wil ervaren, laat maar horen!

2 likes