Veel plezier ervan!
Wat ontiegelijk snel bezorgd trouwens
Veel plezier ervan!
Wat ontiegelijk snel bezorgd trouwens
Wat mooi om dat brilliantje zo uitvergroot te zien
Wat minder is dan weer om te zien dat Tourbillon er niet zo strak op staat
Ik heb het horloge een dag gedragen. Hoewel de tourbillon leuk is om te zien raakt het horloge mij verder niet.
Ik heb horloge op de bijgekomen leren band gezet met vlindersluiting. Deze draagt wel erg fijn.
Het horloge mag wat mij betreft weer door of moet deze misschien terug naar @marnixmoed?
Ik hoor het graag als er geïnteresseerden zijn.
Ik heb t wel eens vaker gezegd. Wat mij betreft mogen mijn ingebrachte Fiffers bij de laatste blijven, totdat weer iemand zich meldt.
Ik kwam toevallig op dit topic uit, heb altijd al een Tourbillon van Sugess willen bewonderen in het echt, begrijp ik goed dat er een mogelijkheid is ?
Zie dat er veel gegadigden voor zijn geweest
1 marnixmoed
2 SwissToni
3 horlogista
5 xfactory
6 7 Thijs82
8 R_B
9 wimm5
10 Martin84
11 Plees
12 onbedoellie
13 Roland1982
14 Kad
15 Jurk
16 denvro
17 Golf (voorheen Engel)
18 Wuoter
19 D.R
20 pverstraten
21 F-91W
22 Owengraven
23 Phodebimos
24 Johan72
25 Patrick010
26 Auto
27 RoyAmsterdam
En inmiddels weer onderweg naar nummer 27 in de lijst. Ik ben benieuwd wat je er van vind @RoyAmsterdam.
Jazeker, de Hypotheker
Veel plezier met t uitproberen en ben benieuwd naar je ervaring
Het pakket is reeds binnen @Auto , ben alleen nog niet in de gelegenheid geweest om uit te pakken
ik heb altijd al eens de Tourbillon techniek willen aanschouwen en dit was mooi toevallig dat het horloge zonder wachtlijst beschikbaar was
vandaag einde dag ga ik hem dan ook uitgebreid bewonderen. Kijk er erg naar uit.
Ik heb serieuze macro lenzen en camera set up, voor dit horloge ga ik proberen hoge resolutie macro te schieten.
Kijk, macro shots altijd leuk! Graag mijn ali express macro shots met telefoon upgraden
Ik verwacht een serie met prachtige bruine vlakken !
Het zit in de pols hoor!, eerste indruk is dat het toch magisch is een Tourbillon. Maakt de complicaties van tijd en datum only toch beetje zaai. Ik ga binnenkort de macro set up maken en dan wat foto’s schieten. Hoop dat de server probleem dan reeds zijn opgelost.
Voor wie het kan zie alvast een plaatje:
Toch wel erg benieuwd naar die macro shots
Heb helaas de tijd nog niet gehad om de set up op te bouwen. Maar ze komen met zekerheid.
Vergeet niet om ook gewoon vh horloge genieten en te ervaren
Dat doe ik zeker deze dagen ! Hoe langer ik hem op heb hoe meer ik hem ga waarderen. Om eerlijk te zijn, wie weet nou eigenlijk wat de techniek van een Tourbillon inhoudt? Alleen de liefhebbers zoals wij denk ik, en sommige kunnen het dus niet zo waarderen als ik de eerdere dragers zo hoor. Of is de techniek geliefd maar zijn er esthetische redenen dat dit horloge hen niet kon warm maken? Of wellicht het stigma “China” ? Ik waardeer de techniek, het fascineert mij, esthetisch kan ik het horloge ook waarderen. Ik heb altijd de techniek van de Tourbillon in een Breguet gestylde case en dial gewaardeerd, want de man heeft de Tourbillon uiteraard zelf beroemd gemaakt.
Hierbij de plaatjes Het is niet dat ik dit iedere dag doe, dus het was even passen en meten met de camera set-up, lens en licht. Nog geen 10cm minimale focus afstand tussen lens en horloge. Vond het ieder geval een leuke uitdaging.
Mooi hoor! En fijn dat je het horloge zo waardeert. De techniek fascineert mij ook maar de uitvoering is mij te klassiek, hoewel dit eigenlijk juist wel goed past bij een tourbillon. Ik hoop dat je er nog lang van kan genieten.