Lang geleden dat ik met een fiffer mee heb gedaan. Heeft me al een aantal horloges “gekost”.
Geen idee of deze een match gaat zijn. Maar daar is natuurlijk juist een fiffer voor bedoeld …
Time fly’s , zeker met deze prachtige Tourbillon om de pols deze afgelopen weken. Dank je wel @marnixmoed voor deze geweldige ervaring. Ik ga hem weer doorschuiven naar @Jos , de volgende op de lijst.
Na wat geprobeerd te hebben toch de band er maar weer opgezet waarmee het horloge aankwam. Voor mijn pols het best passend, en qua looks een mooie combi. En daarna de Seiko-shake!
Wat het eerst opvalt is dat het horloge comfortabel draagt. Mijn voorliefde voor een diameter van 40mm komt goed van pas hier. Maar ja, die wijzerplaat…
De tourbillon, hetgeen waarom bijna iedereen hier dit horloge graag een keer om de pols had, is intrigerend. Inderdaad nutteloos in zijn functie, maar fascinerend om naar te kijken.
De rest van de wijzerplaat is in mijn opinie veel te druk en lastig tot niet afleesbaar (maar ach, hebben we daar geen mobieltje voor in onze zak ). De romeinse cijfers die “verdwijnen” onder dag, datum en tourbillon uitsnedes vindt ik storend, en dan gebeurt al snel wat ik bij anderen ook teruglees; het horloge blijft na een paar dagen om de pols in de doos.
@marnixmoed enorm bedankt voor de kans om een horloge met Tourbillon om de pols te mogen dragen. Ongetwijfeld gaat hij nog een paar keer uit de doos komen zodat ik met veel genoegen de tourbillon kan zien rondgaan.
Mocht iemand anders zich op de lijst zetten wordt het horloge zo snel mogelijk verstuurd. Als iemand het horloge nogmaals wil ervaren, laat maar horen!