Fifty Fathoms in 38mm!

Na vorige week twee damesmodellen in 38mm uitgebracht te hebben, komt Blancpain vandaag ook met 3 andere Fithy Fathoms versies in 38mm.

Persoonlijk vind ik de stalen versie zeer geslaagd, alleen de listprijs van 19350 euro voor de versie met stalen band wat minder :grimacing:

Wat vindt HF hiervan? Wordt het de 38, 42, 45mm of toch iets anders?

6 likes

Ik vind de 45mm eigenlijk het meeste in balans maar veel te groot. De 38mm is veel te gedrongen. De bezel is totaal uit verhouding. Het zou dus de 42mm voor mij worden in mijn dromen …

2 likes

De 38 mm gewoon in staal, zwart met de sailcloth strap :drooling_face:

22 likes

38mm is gewoon geen maat voor een herenduiker… gewoon een extra damesmodelletje dit.

Ook eeuwig zonde van dat logo in de case.

2 likes

Iets anders.

Mooie maat met 41mm.

2 likes

Dat ben ik niet met je eens. Vind dat een duiker ook best 38mm kan zijn mits de verhoudingen kloppen.

Zou het persoonlijk ook wel mooier gevonden hebben als ze het Blancpain logo op de zijkant van de kast achterwege hadden gelaten.

1 like

4 verschillende lettertypen, waarvan 2 lelijk.

2 likes

dat is zeker! en gauw weer door :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Dit is geen Blancpain maar wel 38mm, desalniettemin denk ik dat we dit moeten archiveren onder het kopje “Baarlijke Nonsens”.

En als dat logo niet je ding is dan staat het je vrij om een Sub te kopen. Ik kan je in ieder geval garanderen dat je niets merkt of ziet van dat logo tijdens het dragen.

1 like

Even tellen… :stuck_out_tongue:

7 likes

En dan zetten ze ook nog een overbodige tekst op > date. :see_no_evil:

En een puist voor mensen die kippig zijn :nerd_face:

Dat doet echt afbreuk aan die horloges, ik snap niet dat ze dat doen.

Maar ja, dat vind ik ook van in koeienletter NAUTILUS op de sluiting van een nautilus.

Ik ben me ervan bewust dat als iemand zich iets in het hoofd gezet heeft het er moeilijk weer uit te krijgen is…

1 like

Wannabe Blancpain…

4 likes

Leuk maatje maar die datum zo tussen 4 en 5 uur gefrommeld …… why? Tis een duiker …… who cares! :confused:

2 likes

Hier heb je nog zo’n abominatie…

Zonde toch! Symmetrie weg! Kortsluiting! Hahaha!

De puist is dan zeker te prefereren