Fifty Fathoms voor Failliete Fans

Timex Atelier?

8 likes

IMG_2764

Dit vind ik een zeer geslaagde hommage maar die zoek je volgens mij niet. :crazy_face:

4 likes

En modern

7 likes

Beter wordt het niet qua looks lijkt me…
Ik ben er erg content mee in ieder geval.

Groeten
Rutger

9 likes

Dit inderdaad, ja.
Is gewoon met BP uitgebracht. Dadelijk de meest geslaagde en getrouwe van de swatch collabs. Had een BP kunnen zijn.

Okenia Luna

This collection comes in exclusive colors that were inspired by the nudibranchs. Nudibranchs inhabit the oceans and are known for their often-extraordinary colors and striking forms. Okenia Luna is a dorid nudibranch, that has a broad body and up to twelve pairs of lateral papillae. Its defining feature is its milky color with luminescent tips which inspired its lunar name.

Ik lees wel dat de lugs durven afbreken… garantie?

4 likes

Gaaf die Galo.

Geen homage maar wel dezelfde retro vintage vibes. Zomaar 2 Squale’s als voorbeeld.

Ander model.:point_down: (Heb em zelf ook)

images (21)

En voor het geld dat je bespaart hebt heeft deze meneer een mooie oplossing!:partying_face::joy::point_down:

12 likes

Vintage flair, geen hommage.

9 likes

Als in kan het budget iets omhoog? :smiley:

3 likes

De standaard HF manier he.

7 likes

Ik zou, als de FF echt je droomhorloge is, eigenlijk gewoon voor de Swatch collab versie gaan. Ik weet dat sommige horlogefanaten rood worden wanneer het over die Swatch collabs gaat, maar het is wel het dichtste wat je bij een echte Blancpain gaat komen; het is immers in samenwerking met het echte merk gemaakt. Lijkt mij eerlijk gezegd ideaal.

4 likes

Ik ben helemaal akkoord, zie boven.

Kastmaten zijn gelijk, look is 100%, ding is officieel gelicencieerd, het voelt zelfs niet als een kopie imo.
Vooral het gewicht zal wel stevig verschillen.

3 likes

Absoluut waar, maar ik heb geen interesse in eender welke variatie van de Swatch collab, zelfs de “Ocean of Storms” versie die zo dicht bij de originele ligt als je maar zou kunnen doet het gewoon niet voor me. Zwarte case is vaak al een afknapper voor me, de materialen en uurwerk, het “wegwerp” concept van het hele ding, het is net zoals de Moonswatch. Love the look, maar voor 400 euro koop ik liever een Citizen of Seiko. :crazy_face:

1 like

Als er een zwarte Milanese op kan wordt ie al zwaarder…

1 like

Ik heb deze week mijn Echo Neutra 1956 3h in het khaki binnengekregen. Italiaans design, Zwitsers Selita uurwerk (automaat) met keramische bezel. In het zwart komt de vibe dichtbij de Fifty Fantoms maar hij voelt niet als een kloon aan.
Ik ben onder de indruk van de kwaliteit!
Prijs incl. extra zelf te kiezen band is € 800,-- (even een mailtje sturen dat je korting wil en je krijgt een code opgestuurd (5%)

Wanneer je even wil passen ben je altijd welkom voor een kop koffie. Regio Amersfoort.

9 likes