Mensen, ik zit al een tijdje te kijken naar een Precista PRS-50 b, maar mis 'm blijkbaar steeds.
Kan iemand anders een Fifty Fathoms homage suggereren.
En als je struikelt over het woord “homage”, wil ik ook wel een originele Fifty Fathoms voor een bescheiden budget accepteren hoor.
Graag met foto’s, want dat maakt het draadje leuker he.
Ok, ik kick af met deze foto van de precista prs 50b:
Toch frapant dat men naar de hele wereld wil verzenden behalve naar Italie. De Italiaanse post heeft echt het slechtste imago dat men het horloge liever naar een uithoek in Afrika wil sturen.
Mooi horloge! Maar krijg er een te Chinees gevoel bij en dan is dat bedrag vrij prijzig.
Toch frapant dat men naar de hele wereld wil
verzenden behalve naar Italie. De Italiaanse post
heeft echt het slechtste imago dat men het horloge
liever naar een uithoek in Afrika wil sturen.
Mooi horloge! Maar krijg er een te Chinees gevoel
bij en dan is dat bedrag vrij prijzig.
Of de Tornek-Rayville van MK II, maar het is weinig waarschijnlijk dat die ergens te koop opduikt. Het blijft hopen dat MKII opnieuw een batch uitbrengt.
Hun Stingray is ook mooi (maar ik vind hun Tornek Rayville evenwichtiger en met een matte afwerking beter passen), maar ook niet meer in verkoop.
De prs-50b is echt prachtig!
Imho is dat een van de mooiste hommages, de mkII Tornek niet meegerekend.
Mooi uurwerk ook. De nieuwe skindiver heeft een myota uurwerk. Niets mis mee, maar een AS 2073 was toch leuker
Hmmm, misschien had ik eerst moeten zeggen wat ik zo geweldig vind aan dit horloge, en waar ik dus ook op zoek naar ben bij de hommages: dat is niet enkel de typische bezel in combinatie met de wijzerplaat, maar ook de wijzers die breder uitlopen en dan puntig eindigen.