Fijn forum

Dit is en blijft, hopelijk, de fijnste site wat een horlogefanaat zich kan wensen. Heb genoten van alles wat te maken had met horloges. Moet helaas afscheid nemen, met pijn in mijn hart. Dat orgaan en wat andere kleine ongemakken, laat me in de steek. Zorg goed voor jullie verzameling, merk maakt niet uit, prijs ook niet. Koester je dierbaarste bezit.

220 likes

Klinkt niet goed
Hoop dat ik dat verkeerd lees.

Anders alle sterkte toegewenst.
Horloges zijn niet belangrijk, gezondheid is alles.
Horloges kunnen je wel laten genieten, hoop dst je dat genieten nog kan en zal blijven doen.

2 likes

Het ga je goed!

:pray:

Veel sterkt !!

Veel sterke.

Uiteindelijk, is een horloge een horloge en een forum een forum. Het zijn de mensen die er iets van maken. Uiteraard een leuke hobby, maar mijn familie en mijn gezondheid gaat voor.

@Janij ik weet niet waarvoor je HF verlaat. Hopelijk slechts iets van tijdelijke aard? In elk geval sterkte en moed toegewenst.

3 likes

+1, take care!

1 like

Nou, naar om te lezen. Heel naar.
Sterkte Jan !

1 like

Jan. Ik hoop dat Ik je bericht verkeerd interpreteer,maar ik ben er bang voor. Jan,heel veel sterkte en voor wat het waard is, Het ga je goed

1 like

In de korte tijd die ik nu deelneem heb ik dit forum als heel prettig ervaren, net als jij @Janij.

Dierbaarste bezit voor mij zijn niet mijn horloges, dat is maar een hobby. Gezondheid is een veel groter goed. Buitengewoon vervelend dat die van jou het af laat weten. Heel veel sterkte.

Heel veel sterkte :pray:

Veel sterkte!

Sterkte :pray:

Beste @Janij, ik wens je het aller, allerbeste toe!
Edit: In een eerder bericht schreef je een excuus “voor de keren dat het nog weer gaat gebeuren”. Ook dat klonk al zo “eindig”. Daarom te meer: veel sterkte toegewenst.

Sterkte.:slightly_frowning_face:

Veel sterkte Jan, vaar wel.

In de hoop dat het niet ongepast is, een stukje Toon Tellegen:

13 likes

Sterkte Jan :disappointed_relieved:

1 like

Sterkte Jan!

1 like

Geniet er nog van & fijne reis.

1 like

Heel veel sterkte gewenst…

1 like