Met voor de meeste normaal werkende mannen en vrouwen een lekker lang weekend
Wat draagt de rest van HF tijdens de Paasdagen

Met voor de meeste normaal werkende mannen en vrouwen een lekker lang weekend
Fijne paasdagen Dan en HF
beetje vreemde formulering
Maar on-topic. Beetje gshock voor werken in de tuin, venezianico voor tijdens de borrel, tissot met leren band voor in de kerk, gshock voor tijdens de F1 en een edox tijdens het niks doen.
Hahaha tja wat is normaal
Die vraag kan ik niet voor jou beantwoorden
Ik zal vast wel een paar keer wisselen gedurende de Paasdagen, maar het zal denkelijk voornamelijk deze zijn…
Fijne Pasen gewenst!
Ik werk al 25 jaar in de vaste nachtdienst, en ook met de feestdagen dus dat is voor mij normaal
Mijn vriendin werkt ook enkel snachts (nachtzorg in de gehandicaptenzorg) dus jouw normaal is ook het normaal hier thuis
Ik in de verslavingszorg dus een beetje in de zelfde beroepstak.
Fijne Paas Dan en eenieder hier op het forum!
Voor mij was vroeger Pasen het drukste weekend van het jaar, altijd werken. (hotel)
Wel vrij van mn baan, maar helaas ook nog Horeca ernaast, dus gewoon blijven werken.
Goed Pasen allemaal!
Herkenbaar, ook 25 jaar in de hotellerie gewerkt en dan zijn de feestdagen druk en gezellig, maar tevens hard werken. Sinds 2,5 jaar in een andere bedrijfstak, dus nu een lang weekend.
U gaat paaseieren zoeken in de bossen van Hố Bò?
Voor mij is de Pasen een muzikaal hoogtepunt, als kerkmusicus. Maar deze ochtend ben ik nog even vrij en draag een fijn vijfje dat ik onlangs bemachtigde😊