Ondanks een aantal eerdere verkopen heb ik de eer om het eerste bericht te schrijven.
Vandaag een mooie Rado Captain Cook gekocht van @FilipD. Goed verlopen verkoop en het horloge was in de staat zoals het vermeld stond in de advertentie. Super leuke ervaring om eens naar Brugge te gaan en daarbij gelijk de stad eens te verkennen.
Vandaag een mooie Tudor Pelagos gekocht van @FilipD en Filip is blij naar huis gegaan met mijn JLC Polaris, leuk gesprek gehad over onze gezamelijke hobby/verslaving/afwijking het is maar hoe je het noemt Kortom, aardige vent en prima zaken doen met Filip.
Een leuke ruildeal gedaan met @FilipD. Gezellig geouwehoerd over tikkend metaal, mijn horloge heeft een nieuwe enthousiaste eigenaar en zelf heb ik er een mooi horloge aan over gehouden.
Vandaag een ruil met @FilipD . Een -ervaring.
Bijzondere aardige horlogefanaaten en naar blijkt hebben we overlappende collecties/exen.
Met zo’n zelfde smaak kon een ruil niet uitblijven😁
Philip bedankt. Volgende keer weer👍
Vandaag een leuke deal gemaakt met @FilipD aka Filip, elkaar tegemoet gereden zodat het voor ons beide qua tijd goed te doen is gezellig gesproken over onze hobby. Beide weer tevreden naar huis gegaan, Filip is een betrouwbaar forumlid om zaken mee te doen, wellicht tot ziens
Zojuist een deal afgerond met @FilipD.
Onwijs fijne deal! Super snelle en fijne communicatie. Soepele betaling en een prettig persoon om mee te communiceren.
Wellicht tot de volgende! Dank @FilipD