Filippo Loreti - Limited edition

Goedenavond allen op het forum,

Vandaag kwam ik op facebook een gesponsord bericht tegen van Filippo Loreti… in mijn ogen niet een bijzonder merk. Ik ken het toevallig via het kickstarter project maar vond de horloges niet erg aantrekkelijk.

Nu kom ik limited editions tegen, blijkbaar nieuwe modellen welke er in mijn ogen er best goed uit zien.
Wat vinden jullie ervan? :slight_smile:




1 like

Het zijn standaard duikhorloges. Ziet er zeker niet onaardig uit.

1 like

Als ik moest kiezen, de groene, mis de secondewijzer bij de andere.

2 likes

Voor mij ook de groene idd

1 like

No date +1
Maat?
Wat ik op het plaatje zie zo vind ik wel aantrekkelijk.

1 like

Vindt dat juist wel mooi, in praktijk wel minder handig ofc.

Same :slight_smile:

Vindt deze erg mooi, is niet zo standaard:

1 like

Met secondewijzer, maar niet groen voor mij :sweat_smile: wijzers wel erg fraai :ok_hand:

1 like

Plakmerk. Halve oplichting. Gekochte artikelen. Etc.

Ver van blijven.

3 likes

Ik zou er ver weg van blijven, maar dat is slechts mijn mening…

1 like

Heb je ook een onderbouwing?

2 likes

Google maar eens op Filippo Loreti. Weinig positiefs over horloges van dit merk te vinden.
Met online marketing zijn ze dan wel weer heel sterk.

1 like

Sowieso overgrote deel quartz op hun website…

1 like

Wat is daar op zich dan fout aan? :wink: Vind het een merk van niks, maar dat ze overwegend kwarts hebben, maakt niets uit. Het lijkt me een merk dat OEM horloges inkoopt. Hoef je geen inhoudelijke kennis van een uurwerk voor te hebben.

Eens… Doelde meer op het gemis van een secondewijzer bij de meeste afbeeldingen hierboven. Zullen geen Bulova 262hz uurwerkjes zijn met een sweeping secondewijzer :wink::+1:

Geloof niet dat Citizen die anders dan bij Bulova aanbiedt :slightly_smiling_face:

1 like

Horloges zien er best leuk uit, maar heb er zo op het oog niet echt een klik mee.

Hoorde een keertje dat ze qua uitlevering van de bestelde modellen ook echt bagger zijn, Dit is weer zo’n cut out the middleman ‘luxury’ watch brand. Als ze zoveel zouden uitgeven aan hun horloges als dat ze doen aan hun kekke spotjes, dan zou het een stuk leuker zijn!:stuck_out_tongue:

1 like

Gebakken lucht met een zogenaamd chique klinkende naam

1 like

Lees voor de grap maar eens deze blog, die een keer niet is gesponsord door Filippo Loreti.

4 likes