Filippo Loreti

Dag allen, ik krijg heel vaak op Facebook reclame van dit merk. Weten mensen iets van de kwaliteit van de horloges? Graag hoor ik erover.
Mvg,
Andor

met Miyota uurwerk. Zou goed moeten zijn.

Op plaatje ziet het er niet verkeerd uit…

ook zeer succesvol op Kickstarter…

1 like

Bakken met geld voor google en facebook adds en dan een goedkoop quartz uurwerkje in een horloge met veel wit, quasi klassiek italiaans design en meestal een maanindicator, althans bij de modellen die ik via FB en google adds gepresenteerd kreeg.
Modellen deden mij denken aan Italiaans keramiek.

1 like

It’s a f***ing shitter mate, don’t buy it.

2 likes

Een merk wat zich kenmerkt door zeer agressieve marketing. Geeft hier bakken met geld aan uit waardoor je ze overal ziet, er is al regelmatig kritiek op geweest dat bijna ieder artikel of review over dit merk gesponsord of geschreven is door het merk zelf. Veel leugens dus, beweren Italiaans te zijn terwijl ze uit Litouwen oid komen. Verder hebben ze in het verleden ook plaatjes van Rolex en Zenith gejat en op hun site geplaatst. Veel rode vlaggen dus.

De producten zelf stellen weinig voor, en vallen volgens de paar eerlijke kopers waarvan ik heb gelezen erg tegen. Hebben niks bijzonders te bieden voor het geld, uurwerken vallen tegen, beweren dat ze saffierglas hebben terwijl dit niet zo is etc. Ook een zeer slechte aftersales service.

Conclusie: shitter en 13 in een dozijn merk, maar koop vooral wat je zelf mooi vindt.

4 likes

Duidelijk antwoord. Was benieuwd omdat er inderdaad zoveel advertenties van zijn. Maar dan doe ik liever iets anders met mijn geld :wink:

Dat MEEN je, aiiiiii!

Blijkbaar hebben de meeste horloges van het merk mineraalglas met een saffier “coating”. Dit was een tijd geleden een reden voor het merk om te roepen dat ze saffierglas op deze horloges hadden, waarna ze in opspraak zijn gekomen :zipper_mouth_face:

1 like