Filippucci N.A!

Vanmorgen vroeg toch het besluit genomen naar Maastricht te rijden voor een blackbay. Ik wou mijn breitling inruilen maar kreeg hier mijn inziens een veel te laag bedrag voor! Dus die heb ik mee terug genomen (wellicht hier nog iemand belang bij) :wink: ad staat op marktplaats. Maar ook iets anders mee terug genomen!!! Erg blij!!

16 likes

Mooie klok. Gefeliciteerd!

Proficiat, wat een fijne manier om je weekend te beginnen :smile::+1:

Nice! Wat meer foto’s graag :grin::grin:

Gefeliciteerd! Voor mij persoonlijk het mooiste horloge van Tudor.

Welk type en heb je een link?

Maastricht is where the magic happens…

Maar mooie aanwinst hoor. Net weer een tikkeltje mooier als een BB.
Ook beetje tevreden over Filipucci?

Top man! Proficiat! Erg mooie klok. Waar heb ik deze eerder gezien … :wink:
Brand new? of jong gebruikte? Deze wordt immers niet meer gemaakt.

dan :sweat_smile:… sorry haha

On-topic: Super aanwinst! Proficiat!

1 like

Uh!.. :slight_smile: :slight_smile:
Je hebt gelemaal gelijk :wink:

1 like

Nice! Maar je kwam voor een BB en ging weg met een Pelagos? Why?

1 like

dat was ook het eerste wat ik mij afvroeg. Vanwaar deze switch, vind het toch behoorlijk andere horloges…

Is idd een jong gebruikt exemplaar. Heel klein diskdive krasje op de sluiting. Papieren zijn van november 2015. En ik vond de blackbay altijd erg mooi, nog steeds, maar ik zag deze in real Life en ik was verkocht! De combinatie van titanium met de matte wijzerplaat en bezel… fantastisch!! :grinning::smile:

1 like

Dit is de breitling die hij niet voor de goede prijs wou inruilen

3 likes

Nou ik denk dat de Breitling lastiger is te slijten voor hem. Maarre die Pelagos is (in mijn ogen dan) 10x mooier dan de Breitling. Goeie (bijna) ruil.

1 like

Ja, die Breitling hoort thuis in het topic “wat is jouw patshorloge”:wink:

2 likes

Gefeliciteerd, pracht klok.

Had ik ook met de BB. Vond hem te dressy… Dit gewoon een echte toolwatch :sunglasses: Heb je de rubberen band en duik extensie er wel bij gekregen? Ik zie ze niet op de foto namelijk.

Zit de rubberen er standaard bij dan? Is namelijk niet te vinden in de doos. Of zit die verstopt😂 wel een goede prijs betaald. En ga hem toch voornamelijk op deze band dragen. Thanks voor de reacties!!

Die hoort er bij. Zit standaard in de doos. Ik zou er toch even om vragen. Gaat er naar mening niet om of je hem draagt, maar als jij hem als complete set hebt gekocht hoort hij er bij (je hebt er ook voor betaald :wink: )