Filmpje posten

Ik zou in een verkoopstopic een (noodzakelijk) filmpje willen posten, kan dat / mag dat ?
En hoe doe ik dat weer ?

PS: Heb het nu ook net naar een mod gestuurd, maar ik begrijp dat die mensen gedurende de dag wel wat anders te doen hebben, dus als iemand me even op weg kan zetten ? THX !

Waarom zou dat niet mogen?
Gaat volgens mij hetzelfde als een plaatje uploaden maar dan kies je een filmpje.

Als het een filmpje van internet is, kun je een link plaatsen. Anders een link geven naar google drive of iets dergelijks, als het om een extern bestand gaat.

Dat kan niet.

Ah, ok.
Dus voor de TS, zo kan het dus niet :joy::joy:

Ah, was het vergeten bij te vertellen: ik heb zelf enkele korte joetjoep filmpjes gemaakt !
Gossie - wat zijn jullie toch snel ! :smiley:

Als ik op dat “kettinkje” klik en de link daar plak zien jullie wellicht de link, maar niet direct het filmpje.
Het is aangenamer voor de mensen als ze niet op een link hoeven te klikken, maar het filmpje onmiddellijk in de advertentie zien. (imho ? )

1 like

Bij YouTube kun je de link van het filmpje posten.

1 like

Ja, maar hoe zien ze het hier ?
Een blauwe regel of direct het filmpje ?

1 like

Zo

1 like

Ha ha, maar hoedoenekikda ? :smiley:

Van YouTube een link als deze posten https://www.youtube.com/?v=VaCgmeP1n2s

Die veranderd dan automatisch in een bekijkbare video.

1 like

Ik ga eens effe hier proberen maar dan onmiddellijk weer wissen, ik wil geen herrie :wink:
Minuutje hé…

Zie je het filmpje

Zo zie ik een link naar een you tube fimpje

OK het werkt !
Bedankt jongens !

( ik heb het hier eens snel geplakt en weer gewist :wink:

Pfwiew - het staat er op - ging nog vrij goed eigenlijk. ( op mijn ouwe leeftijd :joy: )

2 likes

Dit is wat je wilt?

De correcte YT link plakken en de forum software doet de rest. :+1:

THX !
Het is gelukt !

1 like