Filmpje Seamaster

Op Instagram zag ik een prachtig filmpje voorbij komen van de nieuwe Omega Seamaster. Ik vindt het de moeite waard om te bekijken. Weet helaas niet hoe ik een linkje hier van kan plaatsen.

3 likes

Bedankt voor de bijdragešŸ˜‰

4 likes

zag ik ook

Deze?

1 like

Amateur.

8 likes

Ruilen voor mijn Uranus?

1 like

Dit is een kortere versie. In de lange versie zie je dat het om een speedmaster gaat. Moet dus nog een ander filmpje zijn?

1 like

Klopt deze bedoel ik.

1 like

We kunnen natuurlijk niet allemaal zo goed zijn als jou.

1 like

Los van een paar keer een woord Seamaster zie ik aan het eind alleen maar een Speedmasterā€¦ is er Ć¼berhaupt iets bekent over een nieuwe Seamaster?

Behalve de groene versie, Aqua Terraā€™s en ultra deep is er verder niets bekend gemaakt.

Ja dat had ik meegekregen, dacht ff dat er een compleet nieuwe zou komen maar nu ik er zo over nadenk zal na de release van die groene voorlopig geen nieuw model komen gok ik zo.

Denk het niet nee, wachten totdat de PO misschien volgend jaar onder handen wordt genomen.

Mooi filmpje, maar idd verwarrend. Is het niu Seamaster of Speedmaster waar het om gaat? :face_with_monocle:

Prachtige video, voor mijn gevoel is het meer een brand video ipv een promo voor een opkomend model. Zitten een aantal leuke verwijzingen in naar o.a. Bond en de Olympics. Dan gaat het meer over de Seamaster lijn.

1 like

Contradictio in terminisā€¦