Final clearance sale op de Zixen DSR1000

Naar aanleiding van de topics over de Zinex van XXoF zat ik weer eens op de site van Zixen te kijken en ik zag dat ze daar een final clearance sale hebben van de DSR1000. Ik vond dit zodanig interessant dat ik me niet heb kunnen bedwingen, dus onderstaande Pepsi GMT komt als het goed is al deze kant op.

Er zijn wel nog maar 3 varianten beschikbaar, dus als er nog mensen geïnteresseerd zijn zou ik snel even gaan kijken :

http://www.zixenwatch.com/dsr1000.php

Groeten,

Sven

Iets te prijzig voor mij, maar ik kan deze bonte kleurencombinatie wel waarderen. Samen met de vorm van de kast heeft het iets jaren '60/'70.

Leuke horloges van Zixen en hoewel erg retro kan ik deze ook wel waarderen, benieuwd naar je foto’s! Vind de Zulu erg gaaf maar maak me wat zorgen over wat er qua importheffingen en btw etc bijkomt.

Wel een heel erg mooi horloge, alvast gefeliciteerd. (tu)
Ik wacht even de LE 2012 van dit forum af, anders zou ik ook hard over denken.

Mvrgr, Andre

Vanaf waar worden ze eigenlijk verzonden? Dacht States maar kan het niet terugvinden.

leeuwentemmer Schreef:

Vanaf waar worden ze eigenlijk verzonden? Dacht
States maar kan het niet terugvinden.

Inderdaad in ieder geval uit Amerika, zo te zien uit Los Angeles. De site is in dat soort dingen wat schaars… Je komt er ook pas bij het betalen achter dat je alleen via PayPal of PayPal guest kunt betalen. Dat staat voor de rest ook nergens vermeld.

leeuwentemmer Schreef:

Leuke horloges van Zixen en hoewel erg retro kan
ik deze ook wel waarderen, benieuwd naar je
foto’s! Vind de Zulu erg gaaf maar maak me wat
zorgen over wat er qua importheffingen en btw etc
bijkomt.

Ik vind het inderdaad ook hele mooie retro horloges. Naast deze vind ik vooral ook de DSR-500M geweldig.

Foto’s komen er zeker !

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat loopt, ik heb nog nooit een horloge in Amerika gekocht. Ik heb gewoon rekening gehouden met de importheffingen, dat zou op zo’n 130 euro komen als het goed is. Als ze er niet komen is het alleen maar mooi mee genomen.

andre67 Schreef:

Wel een heel erg mooi horloge, alvast
gefeliciteerd. (tu)
Ik wacht even de LE 2012 van dit forum af, anders
zou ik ook hard over denken.

Mvrgr, Andre

Bedankt, ik zat ook te twijfelen ivm de LE, toch zeker omdat de Hexa op dit ogenblik mijn favoriet is en er toch wel wat overeenkomsten zijn. Maar volgens mij zijn de verschillen toch groot genoeg mocht de Hexa het worden. En voor de rest duurt het natuurlijk nog redelijk lang voor de LE er is…

Mooi merk, ik heb er alleen maar hele goede ervaring mee. Ze heetten toen alleen nog Zinex, een mooiere naam in mijn ogen. De naamsverandering na de rechszaak heeft echter niets veranderd aan de kwaliteit.

Zixen stuurt altijd me USPS voor zover ik weet van andere eigenaren, hou rekening met 19% invoerbelasting en € 12,00 inklaringskosten. De douane hier houdt echter de regel dat een $ een € is, dus hou rekening met een bedrag van ca. € 175,- dan zit je altijd goed. Nog geen geld vind ik…

Veel plezier ermee en we zien de foto’s graag verschijnen!

Eric

leuk!!
hou wel van die vintage look!!