Finale NA, de Staudt

Ik vind deze echt zo mooi. En dank je.

1 like

WTF, man? Bij anderen ga je plaatjes van andere horloges posten, hier geef je de goede man direct gelijk. :rofl: :rofl:

Hee, gefeliciteerd met dat huwelijk en zo, maar waar blijft dat NA topic? :slight_smile:

Wel even je prioriteiten fatsoenlijk houden. Gast.

2 likes

Mooi hoor!
Geniet ervan!

1 like

:point_up_2:John helpt me, mooi toch

2 likes

Dankjewel

1 like

Het is nooit goed… :wink:

2 likes

Heel erg mooi. Gefeliciteerd!!

1 like

Tof dat je de trekker overgehaald hebt na lang verlangen.

1 like

Dank je Egol. Jammer dat jij er afgelopen zaterdag niet bij kon zijn. Mocht je de kans t.z.t krijgen Yvo in Ootmarsum te bezoeken, kan ik het aanbevelen

Het verlangen was na het bezoek zo groot dat de trekker inderdaad overgehaald diende te worden. Goed gezien Ted

1 like

Een mooi verhaal waaruit duidelijk blijkt dat dit voor jou een graal is die je hebt verworven. Gefeliciteerd daarmee! Maar om daarmee je horlogepassie af te sluiten, vind ik geen goed idee. Ten eerste omdat wij natuurlijk regelmatig van jouw Staudt mee willen genieten, en waarom uitloggen? Er is toch niks mis mee om naast jouw topaanwinst nog wat andere horloges “voor erbij” te krijgen? Deze zal mogelijk lange tijd aan jouw top prijken, maar dat is geen reden om er niet wat dagelijkse beaters bij te hebben.

Veel draagplezier.

2 likes

Goed advies Wil. Dank. Je hebt me overtuigd, ik blijf :wink:

1 like

Leuk verhaal om te lezen, je enthousiasme spat er vanaf :ok_hand: Terecht want het is ook echt een prachtig apparaat. Veel geluk ermee!

1 like

Dank je David

1 like

Ik dacht te weten wat m’n volgende wordt @APMV, Arjen maar tijdens het bezoek aan Ootmarsum ben ik van koers veranderd. :open_mouth:

1 like

I know Nick. Verraderlijk zo’n bezoek aan Ootmarsum, alhoewel ik het iedereen kan aanbevelen.
Hoe ver ben jij met een eventueel tweede Staudt?

1 like

Geweldig, nu genieten.
Is een prachtig horloge.
Ben er zuinig op, maar dat zal zeker wel.
Top.
Wim

1 like

Dank Wim. En ja, ik ga er zuinig op zijn

Wat heerlijk om te lezen. Dank voor het enthousiaste verhaal en uiteraard van harte gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst!

1 like

Dankjewel :pray: De Staudt voldoet prima op kantoor

5 likes