Firma Marchal uit Maastricht

Hoe kan het dat deze firma zoveel nieuwe, in de stickers juli 2020 in nl geleverde klatsers heeft?
Zie chrono24, deze als voorbeeld: https://www.chrono24.nl/rolex/rolex-sky-dweller--326934--bleu--07-2020--full-set--new--unworn----id15906461.htm?SETLANG=nl_NL&SETCURR=EUR
Een blauwe skydwellert, een deepsea en een sd, een rhodium dj, een blauwe ym en een paar pateks en een paar omega’s…
Toch bizar?
Is dit een achterdeur nichtje van een AD, zoals watchdeals of zo?
Ben benieuwd wat jullie hier van vinden…

Weinig tbh

3 likes

Heb mijn oude datejust aan hem verkocht, prima prijs voor gekregen dus vanuit mij geen klachten :wink:

1 like

Nee gewoon meerdere kopen van een AD, dus ook de minder populaire modellen. Dan krijg je zo een Subje of GMT mee hoor. :+1:t3:

1 like

De sponsor van mijn zoon. 100% good guy met wereldwijde contacten, opgebouwd door op te tellen en te kunnen delen.

Beter te duur dan niet te koop.

7 likes

Hahaha. Dat is nog eens een goed antwoord.
Ik betwijfel ook niet of het een goede vent is, was gewoon stomverbaasd dat ie zoveel recent aanbod heeft.
Welke sport doet je zoon?

2 likes

Met die aanpassing wel beter idd😂

Lenn is een van mijn 3 “horlogekleinkinderen,” en heeft sinds hij begon met judo alleen nog maar gewonnen. Vermakelijk om te zien hoe snel een wedstrijd voorbij kan zijn. :muscle:

2 likes

Judo, nice!
Een mooie sport.
Dat hij nog maar veel ippons mag scoren!

Maar is @Krabong dan ook je zoon? Dan snap ik ‘m weer…

Of bent u meneer Marchal, dat kan natuurlijk ook…

Nee. Heel knap :muscle: niet mijn zoon maar ik wel een adoptie opa. Lang verhaal maar horloge gerelateerd :+1:

3 likes

Ok, ik zal niet verder doorvragen😉
Wel grappig dat jullie “horloge familie” zijn, ik lees de bijdragen op het forum van jullie altijd met plezier!

Alles is 10 jaar geleden begonnen met de verkoop van een simpele Omega. We zijn het nog steeds niet eens over de correctheid van de prijs maar inmiddels wel 3 kleinkinderen verder :heart_eyes::+1:

2 likes

Was veel te duur. Gelukkig heb je 't goed gemaakt bij nummer 3

:cowboy_hat_face:

6 likes

Hahaha. Briljant!

Een Omega en een dochter gekocht dan?

1 like

Yeah, this is Limburg man, alles kan hier. :+1:

12 likes

Maar dan snap ik wel dat het veel te duur was :wink:

1 like

![65BE7A78-909

Ter gelegenheid van de geboorte van het derde horlogekleinkind heb ik met flink wat hulp het horloge weer terugbezorgd. Met Omegapasje, was een eitje om te printen :joy:

14 likes