First arrival

Hallo heren wou jullie mijn nieuwste aanwinst niet onthouden. Ben hiermee op de helft van mijn doelstelling van 2016.
De squale 1521 met dank aan Fookus. Het betreft een complete set inclusief extra nato banden.

Fijn weekend allemaal!! :v:

13 likes

Gefeliciteerd! Ziet er goed uit! En wat gaat de andere helft worden?

1 like

Bedankt. De andere moet een superocean steelfish worden :grin:. Maar dat duurt nog wel ff. De bedoeling is om hem voor mijn verjaardag aan te schaffen en dat is pas in juli, dus heb nog ff de tijd. Hoop alleen dat ik in de tussentijd niet nog meer leuks tegen kom. Dan word het wel erg lastig.

1 like

O.k.! Nou, vooral niet meer op dit forum rondhangen tot die tijd, dus! :wink: Succes!

3 likes

Jaja dat word lastig. Ben verslaafd denk ik. Het is niet alleen het willen kopen, maar ik kan ook gerust uren lang naar plaatjes kijken. Is er ook een soort AA voor horloge verslaving? :stuck_out_tongue_winking_eye:

Mooie!!!:kissing_closed_eyes:

1 like

Proficiat :thumbsup:
Mooie complete set !!

Veel plezier ermee.
Pieter.

1 like

Mijn beste,

Een fantastische aanwinst!!
Geniet er met volle teugen van!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Ja, ik heb zelf thuis een enorm effectieve remedie tegen mijn hysterische, totaal ongeremde horlogekooplust: mijn vriendin. Die is niet heel erg gevoelig voor argumenten waarom ik nog een horloge ‘nodig heb’, met twintig in de horlogekist… :unamused: :wink:

2 likes

Mooi begin van het jaar. Geniet ervan!

1 like

Mooie klok hoor. Veel plezier ermee!

1 like

Mooi horloge en een lekkere complete set, zo met die banden…

1 like

mooie specificaties voor dit merk en deze prijsklasse. Veel draagplezier en jij ook een fijn weekend.

1 like

Mooie Squale-set!!! Veel draagplezier toegewenst :+1:

1 like

Mooie klokje…prachtig zo helemaal compleet met wat extra banden…veel draagplezier !!

1 like

Mooie set , geniet ervan

1 like

Proficiat met je aanwinst!

Volgend mij Is er nog geen aa voor wis. Maar tot die tijd:
Drink lots of water, take 2 of these and call me in the morning…

Nou jongens, laten we em een handje om z’n doel te bereiken, dat ie hier minder komt om aan de verleiding te weerstaan: MASSIVE FLAGGING!! :wink:

1 like

Knappe set, proficiat!

1 like

Gefeliciteerd! Mooi hoor :sunny:

1 like

Gefeliciteerd, Squale rocks!

1 like