Firstrubu

Een oude stencylograph mogen overnemen voor een leuke prijs van Ruben aka@Firstrubu ,lekkere vlotte communicatie en een snelle verzending :ok_hand: de stencylograph werd een dag later al aangeboden door postnl , echt toppie en voor herhaling vatbaar, wederom bedankt Ruben aka @Firstrubu :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Zojuist een mooi vintage horloge ontvangen van @Firstrubu. Prettige communicatie, erg vlotte afhandeling. Gisteren van hem gekocht en vandaag al om de pols, een absolute aanrader!

1 like

Een schakeltje voor de Cartier van mijn vader overgenomen van Ruben (@Firstrubu).
Faire prijs, prettige communicatie en netjes verpakt en snel verzonden! Helemaal top dus :ok_hand::+1:

1 like

Een vintage horloge overgenomen van @Firstrubu , prettige vlotte communicatie, een snelle deal en snelle verzending. Fijn forumlid om zaken mee te doen :+1:

1 like

Een vintage Pontiac horloge heb ik van @Firstrubu overgenomen en de communicatie ging vlot en netjes. Het horloge had ik snel ontvangen :ok_hand:t2: Prettig zaken doen met Firstrubu. Check ook zijn instagram account : vintagewatchnl :wink:

1 like

Deze week een leuke Movado over genomen van Ruben @Firstrubu en dat was een prettige ervaring.

Vlotte deal, vriendelijk contact, snelle verzending en zeer goede verpakking!

Een aanrader dus dit sympathieke forumlid! :+1: :slightly_smiling_face:

2 Bandjes mogen overnemen van @Firstrubu. Direct na betaling verzonden, professioneel verpakt voor een goede prijs. Heel erg bedankt Ruben!

1 like

Een aantal bandjes overgenomen van @Firstrubu, scherpe prijs, prettige vlotte communicatie en snelle verzending :+1: een aanrader om zaken mee te doen wat mij betreft.