Firstrubu

Een oude stencylograph mogen overnemen voor een leuke prijs van Ruben aka@Firstrubu ,lekkere vlotte communicatie en een snelle verzending :ok_hand: de stencylograph werd een dag later al aangeboden door postnl , echt toppie en voor herhaling vatbaar, wederom bedankt Ruben aka @Firstrubu :sunglasses: :ok_hand:

1 like

Zojuist een mooi vintage horloge ontvangen van @Firstrubu. Prettige communicatie, erg vlotte afhandeling. Gisteren van hem gekocht en vandaag al om de pols, een absolute aanrader!

1 like

Een schakeltje voor de Cartier van mijn vader overgenomen van Ruben (@Firstrubu).
Faire prijs, prettige communicatie en netjes verpakt en snel verzonden! Helemaal top dus :ok_hand::+1:

1 like

Een vintage horloge overgenomen van @Firstrubu , prettige vlotte communicatie, een snelle deal en snelle verzending. Fijn forumlid om zaken mee te doen :+1:

1 like

Een vintage Pontiac horloge heb ik van @Firstrubu overgenomen en de communicatie ging vlot en netjes. Het horloge had ik snel ontvangen :ok_hand:t2: Prettig zaken doen met Firstrubu. Check ook zijn instagram account : vintagewatchnl :wink:

1 like

Deze week een leuke Movado over genomen van Ruben @Firstrubu en dat was een prettige ervaring.

Vlotte deal, vriendelijk contact, snelle verzending en zeer goede verpakking!

Een aanrader dus dit sympathieke forumlid! :+1: :slightly_smiling_face:

2 Bandjes mogen overnemen van @Firstrubu. Direct na betaling verzonden, professioneel verpakt voor een goede prijs. Heel erg bedankt Ruben!

1 like

Een aantal bandjes overgenomen van @Firstrubu, scherpe prijs, prettige vlotte communicatie en snelle verzending :+1: een aanrader om zaken mee te doen wat mij betreft.

Mooie vintage Heuer gesp overgenomen van Ruben (@Firstrubu ). Prettige communicatie, snel verstuurd. Zeer zeker aan te raden!

Een nette CWC G10 van Ruben overgenomen voor een goede prijs.
De deal was snel gesloten en het horloge werd een dag later bezorgd.
Een dikke :+1: dus en nogmaals bedankt!