Five Surprising Facts About Rolex | Watchfinder & Co

Informatief filmpje over 5 minder bekende Rolex feiten.

17 likes

Interesting :ok_hand:

1 like

Gekeken, bedankt voor het delen

1 like

Zeker gaaf!

1 like

Volg die gast(en),al langer, altijd filmpjes met een “twist”. Ook leuk, nooit gezichten, enkel de handen. Goed gedaan en interessant.

1 like

Een aantal geheimen wist ik al maar toch ook een klein aantal nieuwe (voor mij althans) onthullingen ;-). Dank voor het delen.

1 like

Interessant filmpje! Heb ik, na de verkoop van de Speedmaster, toch nog een horloge wat op de maan gedragen is / zou zijn (lekker belangrijk :wink:).

Zo maar eens om gaan doen want ik ben dat schuren helemaal beu… (voor diegenen die “wat draag ik vandaag” niet volgen: ik heb dus nog niets om vanwege schuuractiviteiten vandaag, ben paar dagen vrij).

Grt. Marco

2 likes

Interessante YouTube filmpje over Rolex
Super

1 like

Aardig filmpje, dat andere filmpje van deze heren waar ze uitleggen dat een Patek indrdaad tig keer zo veel mag kosten dan een Omega vond ik echter nog veel interessanter! Prachtige shots van de uurwerken en de werking van alle slimme hoogstandjes van Patek fantastisch in beeld gebracht. Al drie keer gezien haha, goede Zen-factore ook met die rustgevende voiceover.

1 like

Interessant filmpje…dank voor het delen.

Heb mijzelf eigenlijk nooit echt verdiept in Rolex vooral omdat het buiten mijn bereik valt. Maar nu ik de klokjes in dit filmpje heb gezien…tsjonge wat een prachtige modellen en afwerking, buitengewoon mooi allemaal :ok_hand:

1 like

Leuke video.

De Swatch groep en Richemont zijn feitelijk groter in CHF omzet dan de Rolex groep. Als je de omzet daar laat en naar productie kijkt, dan produceren China en Hong Kong jaarlijks 30 maal zoveel units als heel Zwitserland bij elkaar.

Dus op de “grootste” valt nog wel wat af te dingen, zowel in omzet als units shipped.

Maar dat ze tot 2004 gewoon keihard OEM uurwerken kocht van Aegler, da’s toch even een ding wat ik zeer zeker niet wist.

Dat ze in de ruimte gedragen zijn: Whatever. Welkom bij de Sturmanskie, Sekonda, Bulova, Casio, Omega, Heuer, Breitling en Strela club.

De ruimte. Wie is er niet geweest? :slight_smile:

2 likes

Bedankt voor het delen, leuke video.

Daarom ben ik dol op Seiko, een van de weinige non-moon-watches.

1 like