Dat wil ik
Ik heb nu 4 horloges aan een FixoFlex hangen en ik vind ze gewoon heerlijk…
.
.
.
What say you? Ook yes? ! Dan show de jouwe !
Dat wil ik
Ik heb nu 4 horloges aan een FixoFlex hangen en ik vind ze gewoon heerlijk…
.
.
.
What say you? Ook yes? ! Dan show de jouwe !
Vreselijk!
Afgrijselijke harentrekkers, en extreem ranzig voor iedereen die ze schoon moet maken bij een servicebeurt!
Wel dapper dat je je afwijking toegeeft hoor…
poe, hier ook geen liefhebber, degradeert ieder horloge tot iets goedkoops, net als dezelfde dingen die mijn opa om de mouwen van zijn overhemd deed
Ik haal ze er overal vanaf en kieper ze weg, zal ze bewaren voor je en bij een paar in een envelopje doen ??
jah graag!
gnif
Ik heb nog een koffer vol met slopers, zal 's kijken voor je!
Ik heb er hier 1 van 18mm zit prima.
Snap niet waar de mythe van het haar eten vandaan komt.
Totaal geen last van.
Grt.
neej ik dus ook niet…!
Oh, als je de reputatie van de fixoflex wil beleven dan deze twee eenvoudige handelingen:
STAP 1: Trek je horloge omhoog van je pols tot de band zijn maximale lengte heeft bereikt en laat deze dan rustig terugveren
STAP 2: draai nu je horloge in een vloeiende beweging een volledige klokslag rond de pols
(Disclaimer: Ik kan niet aansprakelijk worden gehouden voor lichamelijk letsel en de gewelddadige ontharing van de onderarm in het bijzonder)
Ik ben ook wel een fan eerlijk gezegd.
Vooral op vintage dress achtige klokjes.
Als je de juiste lengte hebt trekken ze geen haren uit je pols doordat ze verder uitrekken blijft er plek genoeg over tussen de links.
Als hij te lang is en de links zitten tegen elkaar aan te wrijven dan is het idd net een Epilady.
Groeten,
Noel.
Het openen van dit topic zou alleen al goed moeten zijn voor een levenslange ban
Ik ben op zulk soort momenten toch altijd blij met die paar baby haartjes van me…
Begrijp ik het goed? Jij draagt er een paar en suggereert dat ze in de mode zijn Avant garde hoor!
Een vintage, zeker op een flex is super hip.
Ik geloof oprecht dat er een moment gaat komen dat FixoFlex weer helemaal cool is. Maar of dat dit decennium nog gaat gebeuren betwijfel ik.
Die Fixoflex bandjes verdwijnen bij mij meestal in de prullebak.
Verschrikkelijke banden.
Heb er nog wel een paar liggen hoor voor de liefhebbers. Ze zijn niet mij besteed.