Aan mij de eer om een eerste ervaring te schrijven over dit vrij nieuwe forumlid, het betreft een verkoop van mij aan @Fl0ris.
Na de eerste berichtenuitwisseling bleek al gelijk dat Fl0ris serieuze koopplannen had en er waren überhaupt maar enkele berichten nodig om tot een snelle afspraak te komen, altijd fijn.
Nog een reden om me te verheugen op de komst van Floris was dat hij bereid was zijn timegrapher mee te nemen , ik had namelijk gevraagd of hij erover beschikte nadat ik in zijn voorsteltopic had gezien dat hij serieuze plannen heeft in de horlogewereld/techniek, top!
Zo gezegd zo gedaan, enkele dagen later was Fl0ris bij me op bezoek en hadden we een aangename ontmoeting. Onder genot van koffie lekker over de hobby gekletst, samen onze horloges gemeten en natuurlijk ook even de overdracht gedaan.
De tijd vloog voorbij wat best wel jammer was want Fl0ris had nog elders verplichtingen, dat had hij bij aankomst al aangegeven…ik denk dat we anders nog wel even waren doorgegaan.
En het horloge stond echt geweldig op zijn pols! (bij mij veel te klein dat waren we ook samen eens )
Als ik deze ervaring een cijfer zou moeten geven is het ongetwijfeld een 10 uit 10.